Elisabet Glad i forumet 18 Nov 2006 #3 Pregeverktøy er noe man bruker sammen med pregeplater. Stempelputa er brun
Elisabet Glad i forumet 18 Nov 2006 #5 ORIGINAL: lindaen Hva er pregeplater da? [8D] Pregeplater er plater som lager mønster i papiret [:)]
Elisabet Glad i forumet 19 Nov 2006 #9 ORIGINAL: lindaen Kan du ta bilder inni its a girl albumet? det kan jeg...2 sek
Elisabet Glad i forumet 19 Nov 2006 #10 ORIGINAL: mathilda Its a boy scrapbook kunne jeg tenkt meg Da er det ditt...sender deg pm om litt [:)]
ORIGINAL: mathilda Its a boy scrapbook kunne jeg tenkt meg Da er det ditt...sender deg pm om litt [:)]
tullmusa Forumet er livet 19 Nov 2006 #12 Er interessert i alfabet rub-ons. [:)] Er det det ene arket vi ser, eller er der mere?
Elisabet Glad i forumet 19 Nov 2006 #13 ORIGINAL: tullmusa Er interessert i alfabet rub-ons. [:)] Er det det ene arket vi ser, eller er der mere? Det er det ene arket
ORIGINAL: tullmusa Er interessert i alfabet rub-ons. [:)] Er det det ene arket vi ser, eller er der mere? Det er det ene arket
Elisabet Glad i forumet 6 Des 2006 #15 Driver og rydder, så nye ting blir lagt ut fortløpenede. Har også senket prisen på det som lå i tråden fra før [:D]
Driver og rydder, så nye ting blir lagt ut fortløpenede. Har også senket prisen på det som lå i tråden fra før [:D]
Elisabet Glad i forumet 6 Des 2006 #19 ORIGINAL: siric Har du its a girl albumet enda? Det har jeg [:)]
Elisabet Glad i forumet 6 Des 2006 #20 ORIGINAL: mathilda Ja det vile jeg [:D] Den er god. Sender pm [:)]