Rugerpåape2
Elsker forumet
Det er 3for2 på en del baby ting på prinsess nå[emoji2][emoji2][emoji2] og salg på en del babyklær hos lindex[emoji2][emoji2] så ville absolutt anbefale alle som mangler noe å ta en tur til byen[emoji2][emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uuu, det har jeg ikke fått med meg[emoji54][emoji6]. Får sjekke det ut[emoji3]Det er mykje tilbud på barnas hus no, bla dyner
Jeg har kjøpt nesten alt brukt jeg. Ser nesten nytt ut alt sammenSå bra at det er salg flere steder! Får vel ta en liten tur til til byen og se.. Men mangler egentlig bare dyne til vogn og vugge, så prøver å følge med om det kommer på tilbud før jeg MÅ kjøpe det[emoji23][emoji23]
Vi å har mest brukt.. Kjøpt eller arva[emoji6][emoji1] men akk dyner kunne jeg tenkt meg nye[emoji6] ellers har jeg handla litt sånn vi ikke har fått tak i.. Ikke at jeg er redd vi ikke hadde rekt å få tak i det på den mnd som er igjen... Men da er vi hvertfall ferdig med det[emoji1][emoji1]Jeg har kjøpt nesten alt brukt jeg. Ser nesten nytt ut alt sammen
Vi å har mest brukt.. Kjøpt eller arva[emoji6][emoji1] men akk dyner kunne jeg tenkt meg nye[emoji6] ellers har jeg handla litt sånn vi ikke har fått tak i.. Ikke at jeg er redd vi ikke hadde rekt å få tak i det på den mnd som er igjen... Men da er vi hvertfall ferdig med det[emoji1][emoji1]
Ja ikke sant[emoji23][emoji38] å husker ikke å gjøre noe i ammetåka så da blir det jo bare værre og værreGodt å være ferdig i tide da plutselig sitter vi der og bare ammer og duller og får ikke tid til noen ting
Ja ikke sant[emoji23][emoji38] å husker ikke å gjøre noe i ammetåka så da blir det jo bare værre og værre
Ja, det jeg tenker og [emoji23] sa det til mannen at han snart må ha kontroll på alt som skjer... Hva vi skal, når vi skal ting, og hva vi må handle,... Han svarte: hæ? Det er du som har kontroll av osS.. Så så jeg lenge på han lurt å sa: du vet du syns jeg har blitt litt surrete i det siste... Det kommer til å bli værre i ammetåka! Han svarte bare:å faen...Hahha, ja ass. Sykt at det faktisk skal bli enda værre enn det allerede er!-
HahahaJa, det jeg tenker og [emoji23] sa det til mannen at han snart må ha kontroll på alt som skjer... Hva vi skal, når vi skal ting, og hva vi må handle,... Han svarte: hæ? Det er du som har kontroll av osS.. Så så jeg lenge på han lurt å sa: du vet du syns jeg har blitt litt surrete i det siste... Det kommer til å bli værre i ammetåka! Han svarte bare:å faen...
Han har ikke den beste hukommelsen akkurat så kan bli gøy[emoji38][emoji106][emoji23]
Det gjør samboeren min... Når jeg sa gratulerer med dagen for noen år tilbake sa han åja, det er i dag det ja[emoji23][emoji23][emoji23]Hahaha
Er litt sånn her også. Er så vidt han husker når han selv har bursdag
Det er bare å venne seg til å beukw kalenderen på tlf for alt det er verdt[emoji23]
Det gjør samboeren min... Når jeg sa gratulerer med dagen for noen år tilbake sa han åja, det er i dag det ja[emoji23][emoji23][emoji23]Hahaha
Er litt sånn her også. Er så vidt han husker når han selv har bursdag
Det er bare å venne seg til å beukw kalenderen på tlf for alt det er verdt[emoji23]
Tror du ja, haha[emoji23]Det gjør samboeren min... Når jeg sa gratulerer med dagen for noen år tilbake sa han åja, det er i dag det ja[emoji23][emoji23][emoji23]
Det gjør jeg allerede men er ikke lett om det ikke er ført opp der, eller i den 7.ende sans... Får putte alt i hans kalender [emoji6] så er det hans ansvar, jeg har jo hatt ansvaret i 5år,så han burde jo klare et år[emoji23][emoji23]
Tja, mere håper! [emoji23]. Har ikke helt trua[emoji23]Tror du ja, haha[emoji23]