Salg

Handler dessverre ganske mye på impuls, og det er det ofte det ikke blir på salg
Eneste jeg er flink til å planlegge å kjøre er mat...

Det er jo det som er trikset, å ikke kjøpe for å kjøpe :) Være bevisst på at man bare kjøper det man trenger.
Viktig det :) hender så klart det blir noe som han nødvendigvis ikke trenger, men som var veldig fint :p men prøver å være flink :)

Tja, guttungen vokser som ugress og det er helt umulig å gjette seg til hvilken størrelse han bruker når så kjøper når det trengs. Har en helt ubrukt vinterdress i skapet fordi han plutselig vokste masse. Han er bare snaue 2,5 og måtte kjøpe ny vårdress i størrelse 4 år.

Liker og være prisbevisst ja. Men enkelte ting går kvalitet fremfor om det har betydning for prisen der og da.

Men elsker salg, når det er ting jeg trenger :) Blitt flink med årene og ikke handle bare fordi det er salg og jeg kanskje får bruk for det :p

Er jo alltid salg føler jeg, så noe blir det jo. Men da er det isåfall ting jeg uansett skulle ha, bare bonus at det var billigere. Men omtrent kun på nett, syns vanlige salgstativ er så kaotiske, så orker aldri lete gjennom etter str osv. Blir med en gang lokket til de ryddige reolene. :p
Synes ofte det er de mindre fine tingene som kommer på salg og, og bestandig veldig utplukker i str. Så blir vel hovedsakelig fullpris, med mindre jeg klarer å planlegge litt. :p

Har kjøpt omtrent alt til lille på salg eller brukt på finn :) før jeg ble gravid, var jeg lite prisbevisst :D

Vi har bestemt oss for å starte innkjøpene til mini kommer allerede nå, slik at vi kan følge med på salg. Har konkludert med at det er ganske dyrt å kjøpe nytt barneutstyr til fullpris :-o

Har alltid i bakhodet om det er noe vi trenger fremover, sånn at jeg kan kjøpe det på salg. Og mange ting vet jeg jo at kommer salg på med jevne mellomrom så da venter jeg såsant jeg kan. Har feks aldri betalt fullpris for docboots til mini da coop ofte kjører tilbud.
Bilsete sparte vi nærmere 1000kr på pga salg.

Men om jeg finner meg sko eller fine klær så kjøper jeg de uansett for er så sjeldent det skjer.

Varierer. Når jeg kjøpte inn til babyen handlet jeg når det var salg, mens jeg synes det er veldig vanskelig å kjøpe andre ting på tilbud. F.eks om største trenger seg ny jakke, så trenger hun den ofte med en gang og kan ikke vente en måned eller 2 på tilbud og det er vanskelig å kjøpe klær å ha liggende, for mange ganger passer de ikke i passform eller størrelsen ble feil.
Eller om f.eks kjøkkenutstyr vi bruker ofte osv blir ødelagt, så må man nesten kjøpe det med en gang, siden man har veldig bruk for det.

Mest mulig på salg og brukt. Ligger langt inne å kjøpe dyrere ting etter å ha vært alenemor, student/lærling og hatt veldig trang økonomi lenge.. Er så vant med å alltid tenke sparing.

Back
Topp