salg

LilleTrille.

Forelsket i forumet
er bra salg på familiebutikken.no nå, 70% på barneklær.. jeg hamstret i handlekurven i går og fikk med meg troll dresser, tjukk ull, regntøy med avtagbart ull fôr, kom på 1300 kr og hadde vel egentlig kostet over 4500kr :)

verdt en titt innom.. selv om sikkert mye er borte nå, ting forsvant i handlekuren til søstra mi og sånn, så var nok litt rush innpå der i går:)

Åj, så morsomt ;D Må sjekke ;) Men hvilken størrelse bestiller du?

bestilt i str 92, tror det holder.. kjøpte reima vinterdress i 92 her om dagen også, mer enn stor nok.. og tenkte regntøy bruker de jo så og si hele året, så der passer jo str en gang uansett.. jeg har en lang kar da, han var 77cm lang for 3 uker siden.. 86 blir for lite neste år, og 98 tror jeg virlkelig blir for stort, selv om han er lang.. 

Så bra. Der var det jo supersalg [:)]
Usikker på str jeg...Min lille er 67 cm, og tenker å kjøpe en vinterdress som han kan bruke nå resten av vinteren, og til høsten...Tenker kanskje 86 eller 92.... Vanskelig det der altså [;)]

hvis du skal bruke den nå og utover så ville jeg kanskje tatt 86.. sønnen min er 10 cm lengre enn din og han har en reima dress i 74 han har brukt denne vinteren, og den er altfor liten på beina nå,, men han har en name it one piece i 86 som han har på seg i dag, den er stor, men kan brukes nå og kan også brukes ganske lenge til.. ikke godt når dressene er for store, heller ikke for små.. 

Da blir det nok en dress i 86 tror jeg [:)]
ORIGINAL: lyckeliten.

hvis du skal bruke den nå og utover så ville jeg kanskje tatt 86.. sønnen min er 10 cm lengre enn din og han har en reima dress i 74 han har brukt denne vinteren, og den er altfor liten på beina nå,, men han har en name it one piece i 86 som han har på seg i dag, den er stor, men kan brukes nå og kan også brukes ganske lenge til.. ikke godt når dressene er for store, heller ikke for små.. 

Har lyst til og bestille, men syns det er vanskelig med størrelse:/

Jeg har bestilt regnklær, votter og lue jeg. For en super side[:)] 

Back
Topp