SALG, tilbud, tips!

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Her kan vi tipse hverandre om tilbud og salg på diverse ting til mamma og baby, og ellers andre ting man kommer over.. Sleng gjerne med linker om dette er salg på nett, ellers skriver man hvor man har sett det.

Barnas hus har også tilbud på en sprinkel seng som kan justeres i tre høyder etterhvert som babyen blir større. En veldig enkel seng i hvit, men med skjønne detaljer på endene.. Slik at den ikke blir helt plain :) Selges for 979.. Kostet 1399 tidligere =)

Voksipose kommer med forlengerdel. 2 åringen min bruker sin voksi urban fortsatt, og kan bruke den lenge til. Bruker nå til soving ute i barnehagen, men fint å ha pose når det er kaldt. Finnes forøvrig fine sommerposer og :-) men om sommeren fungerer jo pledd bra og.

Mimmis.no har STORT januarsalg på både vogner, lekegrinder, bilseter and you name it ! <3

Last edited:

Hehe, jeg fant det på Mimmis først, og så gikk jeg bare inn og redigerte innlegget og la til det beste tilbudet ;)

Åja :) lurte på om det ikke var det samme :)
Men vet du om dette er tilbud? Lurer på å kjøre ut å kjøpe det nå :)

Jeg skal ut på BilXtra nå etterpå og kjøpe ;) Det er et tilbud som varer fra 6.-20. januar :)

Dere som har kjøpt maxi cosi cabrofix med easyfix med easyfix base, hva er forskjellen på isofix og easyfix? Er easyfix base du setter i bilen som du klikker bilstolen på?

Dere som har kjøpt maxi cosi cabrofix med easyfix med easyfix base, hva er forskjellen på isofix og easyfix? Er easyfix base du setter i bilen som du klikker bilstolen på?

Jeg tror det heter easyfix med tanke på at man enkelt klikker setet på og av basen. Isofix er måten basen festes i bilen, de to metallfestene mellom setet og seteryggen. (Basen til maxi cosi kan forøvrig også festes med bilbeltet, da det er kombinert belte- og isofixbase). ;)

Back
Topp