Salg på barnevogn?

Laura

Glad i forumet
Vet det er leenge til desember enda.. hehe og er jo såvidt bikka 12 uker, meeen tenker på barnevogn. Den må jo kjøpes inn, og lurer på om noen vet når det pleuier å være salg på dette? Har veldig lyst på simo kombi vogna. Men koster jo litt, så hadde vært bra å få kjøpt den på salg.
Tenkte bare så jeg er føre var itedetfor å komme i november og måtte kjøpe til fullpris.

I fjor var den til omtrent halv pris på babyshop i juni, men jeg har ikke sett det tilbudet enda i år.. Vi må nok bare følge  med. Om det ikke kommer i juni eller juli, så kan det bli salg i august eller rundt høstferien. Og selvfølgelig i januar.

Jeg har også lyst på den vogna. Men har liten lagringsplass, så bare en fordel om tilbudet kommer litt senere på høsten for meg. Jeg kommer til å kjøpe brukt om den ikke kommer på tilbud. Finnes mange som ser så og si nye ut på finn.no også.

Okei :) Ja da får jeg bare følge med :P hehe er bare så redd at jeg skal gå glipp av noe :P
Så håper folk her inne sier ifra om det er salg på typisk barnas hus o.l :) hehe
Noen som vet når de plaier å ha salg på baby-boom eller barnnashus f.eks?

Tenkte også at det garantert er januarsalg, men vil jo gjerne ha vogna klar når lille kommer :) Helst litt før itilfelle h*n kommer før.
Har heldigvis ikke noe problem med lagringsplass, du kan jo bare ha den her så lenge..:P hehe

jeg vet værfall at man sparer noen tusen på å kjøpe vogn i Sverige;) men ellers hender det at baby butikkene har salg eller prosenter, så det er vel bare å følge med! :)

Jeg kjøpte min simo kombi for 6000 ny. Syntes ikke det er så dyrt jeg da :P men den kommer på tilbud ca 2 ganger i året. Da koster den alt fra 5000 til 6000, men da er alt tilbehør med. Regntrekk, myggnetting, stelleveske osv :)

Back
Topp