SALG på barnashus på

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
MANDAG! De har salg på vogner; boogaboo, tfk joggster twist...el no, mountain buggy og diverse andre! I tillegg har de barneseter, stellebord, seng, kommode og masse annet kjekt på salg!! Fikk lure i kampagnebladet på forhånd [8D][8D]

Her er hva jeg skal kjøpe på mandag:

Babybjørn vippestol - genial, kan snu trekket og få annen fargekomb. (el ren side når en får uventet besøk [8D])pluss at den vipper av seg selv når barnet røret på seg

Avent brystpumpe og avent babycall!! Geniale de oxo!!

Gjelder kampanjen på nett også? :) 

vet du kor mye de er på salg? [:D]

Hva koster babybjørn vippestol når den er på salg? Har tenkt litt på å kjøpe en..

ORIGINAL: Goth.mummy

De tidl kampagnene har det iallefall, så regner med det ja [:)]

Håper dette gjelder alle Barnas hus, eller bare i Stavanger?

Jeg skal ha Bugaboo vognen, så det hadde jo passet ypperlig :) Sikkert dumt spørsmål, men du husker ikke hva den koster på salg? [8D]

ORIGINAL: msb

vet du kor mye de er på salg? [:D]

hvilke varer??

ORIGINAL: mammalykke2

Hva koster babybjørn vippestol når den er på salg? Har tenkt litt på å kjøpe en..

1099,- inkl lekebøyle til 149,- [:)]

ORIGINAL: Nettiletti

Jeg skal ha Bugaboo vognen, så det hadde jo passet ypperlig :) Sikkert dumt spørsmål, men du husker ikke hva den koster på salg? [8D]

det gjelder alle, og vognen var satt ned 1000 eller 2000...husker ikke helt

Jeg skal også ha den brystpumpen og babycallen, var disse også på salg? [8D] Godt lønnen kom igår [:D]

de var satt ned fra 1599,- til 1199,- og 1225,- til 999,- [:)][:)] Du bør stille når de åpner [;)]

ORIGINAL: Tante Catti

Det hadde vært flott, vi har nok dessverre kun reflex her oppe så.
Jeg elsker salg og kampanjer <3 Kanskje man finner noe nyttig til en gunstig pris? :)

Ja, det er så kjekt når de kommer med varer som jeg har tenkt å kjøpe, og så får jeg de billigere, slik shopping passer meg perfekt!! Heldigvis jobber min søster på mandag, så jeg slipper å stille når de åpner, men el hadde jeg gjort det!! Det kommer til å bli mye folk! [&:]

Hehe, ja det er sykt hvordan folk jakter på kampanjer og salg egentlig :P

så på selve butikkene kan det bli ganske crowded.. O.o

Det hadde vært flott, vi har nok dessverre kun reflex her oppe så.
Jeg elsker salg og kampanjer <3 Kanskje man finner noe nyttig til en gunstig pris? :)

Påskesalget var noe likt og samtidig hos begge butikkene her i stavanger, så det kan jo være de oxo har kampagne på mandag..reflex altså [:)] på noen av de samme varene..

wiii...skal ha tfk vognen, så supert med litt salg da:-)

det gjelder alle, og vognen var satt ned 1000 eller 2000...husker ikke helt

Weeeeee, så gøøy! Ååh,da blir det storshopping på mandag [:)] Håper virkelig at det gjelder Bugaboo Cameleon [:)] Toppen av lykke hadde vært visst stokke stellebordet også var satt ned [:)]

det er cameleon ja, men ikke stokke stellebord, så vidt jeg så da [:)]

Har den vippestolen og avent elektrisk brystpumpe og er kjempe fonøyd. Gleder meg til å bruke vippestolen igjen[:D]

Back
Topp