Salg på Barnas Hus:-)

Lenelill

Glad i forumet
Var på Barnas Hus på Forus i dag og de har maasse supert ulltøy til salg, det meste er på 50%, bl. annet fra Janus. Spesielt mye igjen av rosa:-)
Har kjøpt en stooor pose med bodyer, strømpebukser, ullbukser, hele ulldresser - nydelige!!
Løp og kjøp [:D]

Hvilke størrelser??

Ganske mye igrunnen, spesielt i jentefargene..
Jeg har kjøpt to hele janusdresser i str 70 - fikk anbefalt dette, da de kan bruke de veldig lenge..
Ellers har jeg kjøpt i alle str mellom 50 og 80:-) ullbodyer og ullstilongser. Var også mye luer og slikt på salg..

Tror de sier at en kan bruke ull i august, så lenge det ikke er hete da...ull avkjøler visst...eller no. Er like grønn som deg på dette merker jeg [:D].............

Jeg skal på barnashus på lørdag å kjøpe seng til prinsen [:D]

den som er på salg til 998,- ??

Mhm! Har ikke kjøpt ull men har kjøpt andre ting som er på salg der, blant annet en ny trille til halv pris til gutten vår. Skal ta en tur innom igjen i morgen eller lørdag og se om de har noe ull igjen for har ikke så mye ull i de små størrelsene etter førstemann. 

ORIGINAL: Tante Catti

Tror de sier at en kan bruke ull i august, så lenge det ikke er hete da...ull avkjøler visst...eller no. Er like grønn som deg på dette merker jeg [:D].............

Ull kan brukes hele året fordi det regulerer varme. Trenger ikke bruke de tykkeste ullplaggene man finner midt på sommeren da men. [8D]

Ja ser noen har svart for meg.
Har kjøpt i små str. men de er veldig fine i ulla, og ull puster bedre enn bomull også når det er varmt:-)
+ vi bor jo i stavanger, og her kan det fint være 12 grader og regn i August...never know;-)

den som er på salg til 998,- ??

Jepp[:D] Den med himmel[;)]

den kjøpte jeg oxo, men kjøpte med en annen madrass, og himmelen skal jeg kjøpe senere [:)][:)]

Back
Topp