Salg på Barnas Hus

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Ja, da har vi kjøpt vogn!!! Tilfeldigvis gikk vi innom Barnas Hus og der var vogna vi hadde sett oss ut på salg! Sparte 2000,-!!! Mountain Buggy (OTH) Urban Jungle! Svart bag og sandfarget sportsdel!! Veldig fornøyd!![:D][:D][:D][:D]

OOh, Så utrolig gøy å finne ting man skal ha på tilbud![:D]
Gratulerer så masse med vogna!![:D]
Er forresten bagene på oth vognene veldig små? Jeg kunne så gjerne tenkt meg samme vogn selv[:)]

åh så gøy[:)] grattis m vogn da[:)] allti gøy m salg[:)]

ORIGINAL: Miss Hormontroll

OOh, Så utrolig gøy å finne ting man skal ha på tilbud![:D]
Gratulerer så masse med vogna!![:D]
Er forresten bagene på oth vognene veldig små? Jeg kunne så gjerne tenkt meg samme vogn selv[:)]

Tja... Det er det eneste de som har erfaring med vognene sier er at de kan være litt korte... Men de fleste bruker bagen frem til 7 mnds alderen har jeg forstått.. Litt avhengig av hvor lang barnet er... De er ikke mindre enn Quinny vognene, men de eneste tre hjuls vognene med stor bag er TFK sine.. TFK sin vogn syns jeg ble for stor for meg som er kort av høyde.. Forsvant bak vognen jeg....[:)]

ORIGINAL: babyensmamma

Er barnas hus på ski storsenter tro? [:)]

Hm,nei.. eller da må den nettop ha kommet i såfall? Du tenker kanskje på babyshop?

Masse salg i hele butikken!!! Verdt et besøk altså!! Tror salget skulle vare en liten stund!

ORIGINAL: hunnykaos

Masse salg i hele butikken!!! Verdt et besøk altså!! Tror salget skulle vare en liten stund!

Hvor???[:)][:)]

Jeg var på Barnas Hus i sentrum, der hvor Fru Lyng er i Grensen. Men det finnes jo Barnas Hus på Alna og tror jeg.... (Blir gjerne med en tur på dagen i morgen jeg, Spent 24??!!)

ORIGINAL: hunnykaos

Jeg var på Barnas Hus i sentrum, der hvor Fru Lyng er i Grensen. Men det finnes jo Barnas Hus på Alna og tror jeg.... (Blir gjerne med en tur på dagen i morgen jeg, Spent 24??!!)

Jeg melder deg i morgen[:)][:)] Sambo er bortreist og jeg vil shoppe!!! hihi

Tihi!!! Må nok vindusshoppe jeg da... Brukte jo litt penger i dag! [:D]

ORIGINAL: Spent24

Hm,nei.. eller da må den nettop ha kommet i såfall? Du tenker kanskje på babyshop?

Nei, tenkte på barnas hus, men mulig jeg husker feil altså! [:)]

I oslo: Alna, Citypassasjen, Lille CC vest og Strømmen Storsenter, samt på Sandvika Storsenter... Satt med reklamen foran meg[;)]

På barnas hus sine nettsider, står det at de har en butikk på ski storsenter ja[:)]
Fru Lyng står det[:)]

Vi har også vært på Barnas Hus på salg idag....kjøpte Stokke Sleepi. Har siklet på den sengen ganske lenge og nå var den på salg...Så vi er superfornøyde[:)]

ORIGINAL: Miss Hormontroll

På barnas hus sine nettsider, står det at de har en butikk på ski storsenter ja[:)]
Fru Lyng står det[:)]

Ja,fru lyng har de på ski storsenter hvis det er det samme..[:)] En liten butikk borte i den "nest" nyeste delen.. hehe

ORIGINAL: Ophelia

Vi har også vært på Barnas Hus på salg idag....kjøpte Stokke Sleepi. Har siklet på den sengen ganske lenge og nå var den på salg...Så vi er superfornøyde[:)]

Jeg og har sikla på den, men nå har mannen satt foten ned og vil bruke penger på andre ting..... Så er litt misunnelig på deg![:)]

Gratulerer så mye. Jeg vurderte også den vognen, og var inne og kikket på den. Har litt mer lyst på Teutonia S3 fordi sportsvogndelen kan vendes, men ellers syns jeg din er flott. håper du blir fornøyd.

For dere som lurer på hvor barnas hus befinner seg, så har de barnashus.no. Bare å sjekke location der:-)

Får fremdeles ikke til å lage Ticker, så beklager hvis innleggene mine er kjedelige å se på :-))

Back
Topp