Salg og tilbud som egentlig ikke er salg og tilbud

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Ble litt lang overskrift, blir så irritert når butikker synes det er greit å lure kjøpere!
Det er 40% på *alt* hos Ark denne helgen (untatt ditten og datten)
Ok ser på puslespil (gamle tante kjøper ofte til seg selv og minsten)
De store 1000 bit Disney har ligget på 349kr - koster nå 380kr
De fra 100-500 bit (forskjellige varianter) kostet 229kr i september - koster nå 280!!! 50kr dyrere??
Julen kommer snart? de må vel sette opp prisene for å kunne gi *gode tilbud og rabatter*

Hvis du gadd å lese så vet du i hvertfall nå at det er ikke så innmari billig som de vil det skal fremstå
 
Mye lureri og jeg forstår ikke hvordan de har lov. i dag er konkurransen for hard og butikker går konkurs pga av alle disse tilbudene. Da er det bedre med fast pris enn lyve om tilbud.
 
Helt standar... de setter gradvis opp prisene i mellom tilbudsperioder, for å så ta de bittelitt ned når det er «tilbud». Så prisen er ofte det samme bår de har tilbud som den har vert tidligere vanlig pris.

rett og slett lureri og skjønner egentlig ikke at det er lov.
 
Var tilbud på Coop Extra for noen uker siden. Vaskemiddel 3 for 99. En flaske kostet 50kr. Gikk på Rema, der kostet de 32kr. Pr stk. Så prisen var tydelig satt opp..
 
Ble litt lang overskrift, blir så irritert når butikker synes det er greit å lure kjøpere!
Det er 40% på *alt* hos Ark denne helgen (untatt ditten og datten)
Ok ser på puslespil (gamle tante kjøper ofte til seg selv og minsten)
De store 1000 bit Disney har ligget på 349kr - koster nå 380kr
De fra 100-500 bit (forskjellige varianter) kostet 229kr i september - koster nå 280!!! 50kr dyrere??
Julen kommer snart? de må vel sette opp prisene for å kunne gi *gode tilbud og rabatter*

Hvis du gadd å lese så vet du i hvertfall nå at det er ikke så innmari billig som de vil det skal fremstå

Sett det samme selv!
 
Du har og disse store pakkene f.eks med toalettpapir, så er ofte prisen pr meter billigere om du velger kjøpe flere små pakker separat enn en stor.

Jeg sjekker alltid kilo og meterpris når jeg handler, fort gjort å bli lurt om ikke!
 
Back
Topp