Salg Barnas Hus- Hva skal dere handle?

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
Hei! Noen som skal gjøre noen innkjøpt på salg på Barnas Hus i dag?:) Selv blir det bagdel til vogn, ergobaby adapt bæresele og babycall. Tenkte litt på vippestol, men satser på å finne en brukt de neste månedene :)

Jeg får ikke lov [emoji23] Han syns det er altfor tidlig å kjøpe sånt og vil vente til feriepengene kommer [emoji15] altså knapt en mnd før termin... Hjelpes meg hehehe

Jeg har ultralyd fredag, kjøper ikke noe før det. Men så er det jo også nr tre...så vi har endel

Æ skulle ikke meeeen så fat æ endelig ei vogn som passer i bilen og da passa t strålende å spare 2500 kr

Jeg skulle egentlig kjøpe bæresele, men så orket jeg ikke å kjøre til butikken[emoji20] Jeg ønsker å se babyutstyret "live" før jeg kjøper det, så nettbutikken var ikke aktuell. Jaja, får se om det dukker opp noen bra tilbud senere[emoji1360]

Jeg skulle egentlig kjøpe bæresele, men så orket jeg ikke å kjøre til butikken[emoji20] Jeg ønsker å se babyutstyret "live" før jeg kjøper det, så nettbutikken var ikke aktuell. Jaja, får se om det dukker opp noen bra tilbud senere[emoji1360]
Om du bor i oslo anbefale æ en tur på bæreglede som ligg på st. Haugen. De e fantastisk flinke å veilede å finne riktig sæle. Har ikke angra et sekund på å handle der og brukte sæla i 4 pr siat og nu skal æ bruke samme ijænn

Back
Topp