Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For noen er det muligEller man kan prøve å lære seg
Jeg kunne ikke strikke da jeg ble gravid første gang, han fikk likevel et teppe, en omslagsbody og ei enkel bukse.
Andre fikk klassisk hentesett
Og tredje nå får Mariusdress. Så snart jeg er ferdig med Mariustunika til den kommende storesøster.
Jeg strikket bittelitt for salg da jeg gikk med andre, bare to-tre prosjektet på ting jeg klarte, men for meg er det et spm om kapasitet i hovedsak. Jeg har lært meg fra nett, det et mulig
For noen er det mulig
Jeg får det ikke til, prøvd i 7 år, får til rett og vrang men det blir ikke penthihi
Min mamma sier jeg er ett håpløs tilfelle![]()
Jeg bestiller tøy og bruker flere tusen på klær. Ett Marius sett betalte jeg 1700 for, men betaler gjerne for hjemmelaget strikkeplagg![]()
Jeg har sett "håpløse tilfeller" også klare det med rett veiledning av noen som ikke har den innstillingen. Men vil man heller kjøpe er jo det helt mulig.
Så en heldress i Marius med lue til 800 kr på epla, garnet koster jo en del, så det er jo ikke en lønnsom jobb, akkurat.
er du venstrehendt?For noen er det mulig
Jeg får det ikke til, prøvd i 7 år, får til rett og vrang men det blir ikke penthihi
Min mamma sier jeg er ett håpløs tilfelle![]()
Jeg bestiller tøy og bruker flere tusen på klær. Ett Marius sett betalte jeg 1700 for, men betaler gjerne for hjemmelaget strikkeplagg![]()
Det er ikke gitt for alle å få det så lett til, nei. Men strikking er teknikk, mer enn hva frihåndstegning er. Mer som å sammenligne med fargelegging, tenker jeg.
Men det et jo ikke noe o veien for å kjøpe, om man ikke har bestemødre etc som villig strikker.
Det er deilig med strikkaklær
er du venstrehendt?
Finne en annen læremester enn mor?Nei, så kan ikke skylde på det heller.. Kjøpte meg også noen gode vanvittige rundpinner for det skulle være lettere, men får det ikke til![]()
Finne en annen læremester enn mor?
Hehe vi har vel alle halvferdige prosjekt???Nei, ingen vits. Nå har jeg gitt opp. Min mor er flink til å lære bort ho altså, står ikke på innsatsen der.
Men jeg får ikke til å strikke mer enn rett og vrang, det blir ikke pent og det blir ingenting![]()
Ligger mye halvferdig prosjekter rundt om jeg ikke får til![]()
Hehe vi har vel alle halvferdige prosjekt???
Hekle er enklere om du vil prøve deg på f.eks. et teppe?
jeg har en fin heklebok for babytøy. Men det blir litt stivere enn strikk da...Hekle gjør jeg![]()
Det er lett, selv om jeg kan slite litt med oppskriftene![]()
Men synes ikke det er mye fint til gutter som man kan hekle![]()
Så blir en del tepperhihi
jeg har en fin heklebok for babytøy. Men det blir litt stivere enn strikk da...