Salg av leilighet!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Da er leiligheten min lagt ut for salg.... litt skummelt og!!
Har jo bodd her i 3 1/2 år.... og blir rart å skulle flytte! Men gleder meg masse til å få ny leilighet og da! Den er jo splitter ny, ingen som har bodd der før! Så det skal bli godt! Var å så den leiligheten 2.mai, og det var så fint der! Var litt hakk i parketten og sånne andre små ting som gjerne skjer når slurvete handy-man er på jobb!! [:)] Men det skal de fikse, så får vi nøkkelen 30.mai! (håper det ikke blir noen forsinkelser ihvertfall!)

Men om dere vil ta en titt så er dette leiligheten min:
http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=7513165&sid=9a5G9b15F595455&pos=2&tot=39

Veldig spent på budrunden! (håper ihvertfall det blir noen!!!)

Lykke til med budrunden! Håper du får MASSE penger for den[:)]
Den var jo veldig fin, så det kommer nok til å strømme inn bud!

Så fint du har hatt det da!!

Får håpe du får masse penger for leiligheten da!! Mye over takst [:D]

Lyke til med salget!

Takk takk!

Lykke til, det går helt sikkert kjempebra m salget!![:D]

Oppdatering:
Forrige helg var jeg ikke fornøyd med budrunden og antall folk som var på visninga... så jeg ville ha en runde til! Følte liksom at jeg ikke fikk riktige folk på visninga, og siden det ikke kosta meg noe å ha en ny runde så gjorde jeg det!!
Denne gangen var det samboer'n som hadde visninga, og det kom MASSE folk!!! Og av de som kom var det 17 stykker som skrev seg opp på lista og var interressert i å gi bud!! Så det blir kjempe spennende å se imorgen hvordan budrunden går! Skal egentlig ha visning imorgen kveld og, men det kan godt hende den er solgt før den tid, dersom det blir budrunde imorgen! Tiden vil vise!!

Mer oppdatering kommer jenter!!

Oj så spennende da!! Så bra at dere tok en ny runde da.. Er jo veldig tilfeldig hvem som kommer og plutselig kommer akkurat den personen som virkelig vil ha leiligheten din og som er villig til å gi mye!!

Massevis av lykke til i morgen vennen!! Håper du får masse

Takk takk snuppa!!!
Ja, og jeg tror denne helgen var de riktige folkene her! Forrige helg var det jo konfirmasjon og sånt... kan nok ha vært derfor!!

Gleder meg masse! Og skal holde dere oppdatert hvordan det går!!

Så utrolig bra!!! Håper du får solgt den til den prisen du ønsker. Venter spent på hvordan det går[:D]

Hei jenter!
Da er leiligheten solgt!!!!!!
Fikk 1.370.000 kr!!! og taksten var 1.250.000!!! så er fornøyd jeg!!!

ORIGINAL: Jordbæret

Hei jenter!
Da er leiligheten solgt!!!!!!
Fikk 1.370.000 kr!!! og taksten var 1.250.000!!! så er fornøyd jeg!!!

Jippi så flott da vennen!! Bra du fikk igjen såpass da!! Hurra!! [:D]

Gratulerer så kjempe mye!!![:D][:D]

Back
Topp