Saldo DnBnorkonto

Fuglen

Elsker forumet
Noen som har opplevd at disponibel saldo varierer i løpet av et døgn uten at man har brukt penger på lenge? Ikke så ekstremt forskjell, men om morgenen kan jeg ha feks ca 12000 på konto, så 9000, så 7000 på kvelden igjen - uten at jeg har brukt penger flere dager i forveien. Ut i fra det jeg ser på kontoutskriften/oversikten på nettbanken så er det akkurat de samme summene som står der [&:][&:] Skjønner ingenting. Begynner virkelig å lure på om jeg begynner å bli gal. I går hadde jeg 7000, i dag har jeg 9300 - uten at jeg har brukt en krone/fått en krone [&:][&:][&:][8D]

Sikker på at du ser på samme beløp hver gang? Altså, disponibelt beløp?

Ingen reservasjoner på større kjøp som har ligget inne, og så har du avbestilt, slik at beløpet ble frigjort igjen?

Helt sikker. Er den saldoen jeg har fått når jeg sender saldo-SMS til banken, så har jeg logget meg inn og sjekket. Og nei, ingen reservasjoner på større beløp som har blitt frigitt- hadde det vært tilfelle ville det jo ikke vært rart om saldoen varierte [&:][8D]

ORIGINAL: Fuglen

Helt sikker. Er den saldoen jeg har fått når jeg sender saldo-SMS til banken, så har jeg logget meg inn og sjekket. Og nei, ingen reservasjoner på større beløp som har blitt frigitt- hadde det vært tilfelle ville det jo ikke vært rart om saldoen varierte [&:][8D]

Vel, ikke alle er klare nok i toppen til å ta slikt i betraktning, derfor foreslo jeg det - men da aner jeg ikke hva det kan være.

ORIGINAL: OMG!

jepp... skjedd her også noen ganger..[&:]

Godt vi er to. Da friskmelder jeg ihvertfall hodet mitt [&:][&:][8D]

Back
Topp