Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener du at salatkyllingen ikke er stekt? De har svært strenge krav på dette, og kyllingen er selvsagt varmebehandlet etter forskriftene. Skjønner at man vil være på den sikre siden, men det må være slitsomt å være hysterisk!Med førstemann var jeg veldig skeptisk. Turte ikke gatekjøkkenmat eller noe.
Men nå tenker jeg i Norge er vi rimelig trygge. Holder meg til matportalen.no sine regler ang.pålegg og alt det der, og at kjøtt er gjennomstekt når man spiser ute.
Veldig usikker på sånn ferdig salatkylling i pakke?
Men om man går med magevondt og dårlig samvittighet etter å ha spist salat på restaurant, så la være. Da er det vel ikke verd det?
Nei tenker forhold til skivet pålegg der man skal passe på lang dato, om det samme gjelder alt kuttet kjøtt? F.eks salatkylling.Mener du at salatkyllingen ikke er stekt? De har svært strenge krav på dette, og kyllingen er selvsagt varmebehandlet etter forskriftene. Skjønner at man vil være på den sikre siden, men det må være slitsomt å være hysterisk!
Pålegg skal vel helst spisest så ferskt som mulig, etter at pakken er åpnet.Nei tenker forhold til skivet pålegg der man skal passe på lang dato, om det samme gjelder alt kuttet kjøtt? F.eks salatkylling.
Kan informere om kylling og fisk i salatbarer er ferskvare, altså kun brukes samme dagen etter forskrift fra Mattilsynet. Den har 4t holdbarhet i en salatbar. (Kan ikke love at alle holder dette ) hilsen ei kokkelureNei tenker forhold til skivet pålegg der man skal passe på lang dato, om det samme gjelder alt kuttet kjøtt? F.eks salatkylling.
Jeg ogsåJeg unner meg salat fra salatbar i butikken en gang i blandt![]()