Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Pasta, tunfisk, kylling, epler, ost, vannmelon, jordbær, avokado..
Klassisk Cæsarsalat er godt, og de fleste salater kan varieres ganske mye ved å endre på dressingene.
Vi sliter også med lett sommermat, men spiser en del ciabatta-smørbrød med kylling, sitron, salat og ost på, det faller i smak hos hele familien.
Spekemat fungerer ofte i stedet for taco på de ekstra varme dagene, og vi spiser en del rotpuré og litt mere "spennende" måter å få i seg grønnsaker på.
Vi griller ofte kyllingfilet, også har en god salat ved siden. Da lager jeg en god marinade som kyllingen får godgjøre seg i mens jeg lager salaten. I dag lagde jeg en tomat og mozzarella salat med rødløk og basilikum. Den var nydelig! Av og til griller vi grønnsaker ved siden av kjøttet, det er og veldig godt.
Jeg syntes det kan Være godt med noe frukt i salaten. Druer, epler, melon, jordbær fungerer veldig godt i salater syntes jeg. Ellers så bruker vi mye reddiker og neper i salat.