Salami

Lanett

Forelsket i forumet
Gresskarfrøene2023
Søvnløs i september 2025

Har noen smakt denne? Jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn i savn etter salt kjøtt :arghh::banghead:

Den er ok. Ikke like god som mange andre. Men når nøden er størst :hilarious: Den er litt mer som dansk salami. I min verden veldig mye bedre enn ingenting:happy:

Jeg syns den er kjempegod! Men som VilleVilma sier, er den mer lik dansk salami enn «vanlig» salami. Men vi har ikke råd til å være kresne, leeenge til vi kan spise strandaskinke og roastbiff:nailbiting:

Denne er virkelig min redning, for salami er stort sett det eneste jeg har lyst på for tiden! Synes den er god :D

Jeg syns den er skikkelig god - den har vært redningen min når lysten på salt kjøttpålegg har vært stor! :Heartred :happy:

jeg skal prøve den!! Samboer har kjøpt idag. Han var også bekymret for om jeg faktisk kunne spise den :p
Jeg spurte fastlegen min da jeg var hos henne på kontroll, og hun mente at når de selve tar sjansen på å skrive trygt for gravide på pakken, så skal det være trygt. En produsent tar ikke sjansen på å skrive at det er trygt viss det ikke er det!

Dansk salami er jeg ikke fan av, men det er vel verdt et forsøk :smiley-angelic003

jeg skal prøve den!! Samboer har kjøpt idag. Han var også bekymret for om jeg faktisk kunne spise den :p
Du kan spise den fordi den er kokt. Det står på pakken. Vanlig salami er ikke varmebehandlet derfor bør vi ikke spise den. Dette er akkurat samme grunnen som gjør det ok å spise pepperoni på pizza (stekt i ovnen), men ikke på brødskiven.

Jeg spiser roastbiff, men det er mest fordi det er det eneste røde kjøttet jeg får i meg.

Jeg har kastet i meg en pakke siden mandag. Den funker så lenge man ikke har andre alternativer :playful:

Jaja jeg har spist salami… har ikke grid å få med meg at gravide ikke skulle ha det. Ringte i angst til jordmor nå idag for å høre hjertet :sorry:

Helt ok når man ikke har annet. Men åh som jeg savner skikkelig salami! Har ved begge mine tidligere svangerskap hatt med salami på føden, så min første brødskive etter fødsel er som regel med salami :hilarious:

Helt ok når man ikke har annet. Men åh som jeg savner skikkelig salami! Har ved begge mine tidligere svangerskap hatt med salami på føden, så min første brødskive etter fødsel er som regel med salami :hilarious:
Det var mine også. Rundstykker med salami på føden. Det var magisk :Heartred kjenner jeg gleder meg litt allerede

Back
Topp