Salami!

Tinum

Første møte med forumet
Klarte ikke holde meg lenger, så i dag ble det inntatt toast med SALAMI!! :smiley-angelic008. Flere som bare måå ha "fy" mat?

Sjelden jeg spiser sånn mat, men kan godt ta meg et ostesmørbrød innimellom eller pepperonipizza :) namnam

Om du steker så er det jo helt greit! Det pleier jeg å gjøre når suget blir for stort!:)

Glemte meg for ett par uker siden, kjøpte sprøstekt panini med salami og brieost.. var supergodt, men er nok første og siste gang under denne graviditeten, jeg glemte meg jo helt men jeg tror også er den varmebehandlet så er faren mindre ihvertfall.

Glemte meg for ett par uker siden, kjøpte sprøstekt panini med salami og brieost.. var supergodt, men er nok første og siste gang under denne graviditeten, jeg glemte meg jo helt men jeg tror også er den varmebehandlet så er faren mindre ihvertfall.
Man kan trygt spise varmebehandlet, da dette dreper bakteriene. Så du kan fint kose deg med panini flere ganger ;)

Husk at brien også må være varmebehandlet også, skikkelig, listeria er en uggen bakterie vi _ikke_ skal ha i oss

Godt å se at det ikke er bare jeg som glemmer meg litt ut... Spiste ei skive med salami på jobb en dag, og så var det en som påpekte om jeg kunne spise det... å jeg bare "jaja, inneholder ikke noe melk i denne typen salami" (Melkeprotein allergi)
Da ble det litt latter rundt bordet, var mer graviditeten de tenkte på... Gjett om jeg ble skuffet når det gikk opp for meg... :(

Back
Topp