Salami

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Salami med ost i ovnen i 200 grader i 10 min nok fornøgd drepe bakterier ?

Legen min sa at det spørs på hva man mener med saltpølse om det er farlig å spise eller ikke. Gullsalami, jubelsalami skulle ikke være noe farlig sa min lege til meg. Og jeg har spist en del salami, hadde litt dilla på det for noen uker siden. Og det har gått helt fint for mine del. Spiste også salami i mitt forrige svangerskap :)

Legen min sa at det spørs på hva man mener med saltpølse om det er farlig å spise eller ikke. Gullsalami, jubelsalami skulle ikke være noe farlig sa min lege til meg. Og jeg har spist en del salami, hadde litt dilla på det for noen uker siden. Og det har gått helt fint for mine del. Spiste også salami i mitt forrige svangerskap :)
Dette er dansk salami er veldig salt stekte den nå i 10 min på 200 grader og i 3 min på 250 grader

Det går nok fint - så grundig varmebehandling skal ta knekken på det som evt måtte være der!har akkurat gjort det samme selv - først litt i stekepanna, så på baguetten i mikro et halvminutt og så 10 min i ovn - tror jeg har tatt livet av alt da, haha ;)

Jeg tenker alt med måte. Norske salamier skal være ok å spise. Elsker fårepølse med agurk, så unner meg det iblant.

Back
Topp