Salami...

Åååh.. Det har jeg hatt så lyst på i 2 uker nå, men ikke tørt å spise.

Tror nok det skal gå fint så lenge det er varmebehandlet;)

Går fint når da e varmebehandla ja :)

Hmmm.. Fikk ikke mindre lyst på det nå akkurat;)

Jeg har også hatt fryktelig lyst på, trur det er litt pga jeg ikke får "låv" som gjør det :p men vett at har du det feks på pizza så kan du fint spise det :) forstår at du er skeptisk til oppvarmet smørbrød, det hadde jeg og vært :)

Jeg spiser salami på ostesmørbrød. :)

Jeg har spist vanlig salami på skiva jeg ;) bare den er godt innafor på dato så går vel det bra

Mmmm... åååå jeg har hatt så lyst på salami i flere dager, det lukter bare så godt nå. Har ikke turt å spise, men jeg har lest at det er trygt hvis salamin har ligget i fryseren først..

Salami er spekemat og kan inneholde toxoplasmose. Jeg mener kun varmebehandling vil drepe eventuelle parasitter.

Salami er spekemat og kan inneholde toxoplasmose. Jeg mener kun varmebehandling vil drepe eventuelle parasitter.

Ja det er det jeg hører flest sier jeg også, så jeg tørs ikke annet. ;)
Var noen som sa til meg at det som det går mest av på barselhotellet, etter man har født - er Salami ;) Endelig kan de spise det :p

Ja det er det jeg hører flest sier jeg også, så jeg tørs ikke annet. ;)
Var noen som sa til meg at det som det går mest av på barselhotellet, etter man har født - er Salami ;) Endelig kan de spise det :p
Hehe.. Det har jeg også hørt;)

Varmebehandling er ok. Jeg lager da i stekeovn i ti min heller en et min i mikro, så er den skikkelig gjennomstekt.

Mener å ha lest et sted at de må stekes i minst 10 min så er det ok. Husker ikke hvor jeg så det.

Back
Topp