Kan jeg spise ostesmørbrød med salami dersom det er grillet i steikeovnen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
http://www.babyverden.no/Gravid/Helse/Kosthold/Gravid-Dropp-spekematen/Hvor farlig er det egentlig å spise salami? Jeg har hatt veldig lyst på det siste ukene og har spis det hvertfall to ganger i uken,helt vanlig på brødmaten min. Spiste masse av det med min første for 9 år siden,fikk helt dilla på det. Frisk som en fisk både jeg og barnet da.
det er vel ikke akkurat deg det er fare for at "dauer" av det heller deg da....Jeg spiser salami og ferdig med det. Jeg har jo før spist dårlig spekemat, men jeg daua jo ikke av det!
det er verdt detDet der likte jeg ikke å lese :S Får vell styre unna herretter da selv om jeg higger etter det om dagen :S
Den lille blir syk samtidig som deg i så fall! Æsj, for en holdning!Nei, men JEG må bli syk før den lille.
Nei, men JEG må bli syk før den lille.
Jeg spiser salami og ferdig med det. Jeg har jo før spist dårlig spekemat, men jeg daua jo ikke av det!
da steker du den først da vettu, så er det greitJeg spiser det jeg :-( men det er for at jeg er småkvalm, og at det kun er salami på knekkebrød som frister til tider. Prøver annet først, men går det ikke spiser jeg det jeg. Heldigvis ikke det verste man kan gjøre da![]()