Salami-elskere!!

Bekkem

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
559999b1817ff251bb1a0c57a46345af.png

Sjekk det her a [emoji7][emoji7]

Oh My god!!! Jeg er fullstendig "avhengig" av salami og fårepølse, og sa senest for 10 min siden til mannen (som satt å spiste salami) at jeg nesten kunne drept for å kunne spise det nå [emoji28]

Nå ble jeg glad [emoji2][emoji2]

Kan noen lime inn link til hva man ikke skal spise? Er nok mye nytt siden jeg var gravid for 12år siden...! Hehe

Den er kjempegod :D Jeg ble overlykkelig da jeg kom over den på butikken. Den smaker ikke helt som vanlig salami, men den er likevel kjempegod. Samboeren har også hevet seg over den, til tross for at han kunne spist normal salami.

Den er kjempegod :D Jeg ble overlykkelig da jeg kom over den på butikken. Den smaker ikke helt som vanlig salami, men den er likevel kjempegod. Samboeren har også hevet seg over den, til tross for at han kunne spist normal salami.
Jeg gleder meg til å få kjøpt den[emoji3] Har de den kun på meny?

Så flott da! Skulle til å høre om noen hadde smakt den.. da må jeg på butikken❤️❤️❤️

kjøpte den på Coop nå i helgen og den er veldig god på smak, men den lukter skikkelig mye!
Mannen trodde storebror hadde prompet med frokostbordet når den lå åpnet :P hehe. Han er vell å merke ikke en stor salami elsker :P

Jeg ble veldig positivt overrasket over smaken [emoji7] Mitt nye favorittpålegg [emoji173]

Back
Topp