Anelim Forelsket i forumet Januarskatter 2015 Sensommerbarna 2016 20 Okt 2015 #1 Nå blør jeg også.. Hva skjer med det liksom??! Betyr det at det er over og ut? Skal ta ul på Torsdag.. Skal jeg bare avbestille?
Nå blør jeg også.. Hva skjer med det liksom??! Betyr det at det er over og ut? Skal ta ul på Torsdag.. Skal jeg bare avbestille?
<3 Sebastian09Nicklas14 <3 Forelsket i forumet 20 Okt 2015 #2 Ville ikke avbestilt. Se Ann hvordan det går.. jeg har blødd nå en hel dag.. vonde menssmerter, symptomene mine har forsvunnet utenom brystene.
Ville ikke avbestilt. Se Ann hvordan det går.. jeg har blødd nå en hel dag.. vonde menssmerter, symptomene mine har forsvunnet utenom brystene.
moccamint Elsker forumet 20 Okt 2015 #3 Jeg ville ikke avbestilt. Jeg blødde masse i går, og det viste seg å være en rift. Blør du mye da?
Anelim Forelsket i forumet Januarskatter 2015 Sensommerbarna 2016 20 Okt 2015 #4 Nei, men litt:/ føles ut som mensensmerter :/
Sanndy Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 FebbisBebbis2021 ❄️ 20 Okt 2015 #5 Hvordan går det med deg nå? Krysser fingrene for at det bare var en uskyldig blødning og at alt ser bra ut på ul på torsdag ♡♡
Hvordan går det med deg nå? Krysser fingrene for at det bare var en uskyldig blødning og at alt ser bra ut på ul på torsdag ♡♡