Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Der fikk du fram smilet mitt.. Det er blitt sjelden"Kom deg ut av kjøleskapet" er flittig brukt her hjemme..! Eller var; nå har vi kjøpt barnesikring"Vær snill med kua!" eller "vi slår vel ikke kua?" blir mye brukt, ettersom han har begynt å bruke hoppekua si som boksesekk..
Dattera mi på 3år, venter veldig på at babyen skal komme ut. Så jeg får stadig spørsmålet: "Kommer babyen ut av døra nå?" Ho har nemlig fått for seg at babyen kommer ut av en dør. Så da går det mye i: "Babyen kommer ikke ut av døra nå.."
Så er ho veldig til å kose baby, altså stryke meg på magen. Og da må jo pappaen også få litt kos, mens ho sier: "Jeg koser maten til pappa jeg.."
Ikke så mye rart vi sier, men heller mye rart 3åringen sier ;-)
Haha! Ikke bra med sånne misforståelser, men utrolig morsomt å høre om detJeg er tante da, men når sønnen til søstra mi var ca 1år, så snakka han mye, men ikke rent, jeg pleide og snakke sånn som han, og sa til han "skal vi gå til pappa, og onke iss" folk så rart på meg, og jeg skjønte jo etterpå at det hørtes ut som jeg sa "skal vi gå til pappa og runke tiss" selv om jeg egentlig sa "skal vi gå til pappa og onkel chris"![]()