Sagt det til noen?

Grynet2

Glad i forumet
VIP
Er det noen som har fortalt den lille hemmeligheten til noen? :-)

Ja, alt for mange. Sambo klarer ikke holde smella..Jeg har sagt det til min bror da han var med meg og hentet testen og to venninner.. Han har sagt det til sin mor, far, søster, kompis, og en på jobb som har sagt det til dama si..

Vi har også sagt til de nermeste... og her å er det mannen som er mest på hugget ;) hehehe..

Vi har også sagt til de nermeste... og her å er det mannen som er mest på hugget ;) hehehe..

Min bestevennine, mamma og pappa. Mamma spurte meg rett ut i dag så kunne jo ikke lyve. De på jobben vet d, fordi jeg ikke kan gi cellegift eller gå nattevakter.

Nope, eller jo til mamma men hu tells liksom ikke siden hu er den jeg forteller alt til...

MEn her skal jeg ikke fortelle det til noen.... Gruer meg så fælt til den delen..Så venter til folk spør istedet ;)

Skal si mannfolka er gira :) Koselig det da ;)

Jeg har sagt det til mamma, sånn at hun er forberedt hvis jeg er lei meg fordi det går galt :p
Også vurderer jeg å si det til en venninne neste gang jeg treffer henne. Jeg var langt i fra så tidlig ute med å fortelle sist gang :p 

Så heldig vi er alle sammen <3

Jeg har sagt det til mamma, søsteren min og forloveren min..
Vi skal gifte oss snart og da må jeg ha hjelp til og skjule hvorfor jeg ikke drikker (utdrikkningslag og bryllupsfesten)..
Vil se an om spiren holder seg der inne før vi sier det til andre:)

Sagt det til mamma og pappa, ei av søstrene mine avslørte meg så klarte ikke nekte :P men venter med å fortelle nyheten til uke 12 i hvert fall :)

Har sagt det til mine to beste venninner, og en på jobben som også er gravid! :)
Men skal prøve å holde det skjult til uke 12 :/

Hadde store planer om å holde smella lukket, men klarte jeg det da?   NEeeeida...

Fortalte det til foreldrene våre dagen etter vi fant det ut , igår var jeg hos min beste venninne
og måtte jo fortelle henne!!   Og på jobb idag måttttte jeg bare si det til en... en til og jaggu visste alle det og sjefen  ;O)     Sånn kan det gå !   

Her var vi enige om at vi ville fortelle det med en gang...vi har jo ei snuppe fra før, så vi vet jo at vi kan få barn! Og, da er det lettere å be om hjelp dersom jeg skulle bli dårlig, eller å få forståelse dersom det skjer noe og en er litt trist og lei!
Så her har vi fortalt det til mamma`n min, broren min, mamma`n hans, bestevennina mi, sjefen min, og noen andre på jobb som jeg også omgås på fritida! :)

Her var vi enige om at vi ville fortelle det med en gang...vi har jo ei snuppe fra før, så vi vet jo at vi kan få barn! Og, da er det lettere å be om hjelp dersom jeg skulle bli dårlig, eller å få forståelse dersom det skjer noe og en er litt trist og lei!
Så her har vi fortalt det til mamma`n min, broren min, mamma`n hans, bestevennina mi, sjefen min, og noen andre på jobb som jeg også omgås på fritida! :)

Jeg er svært lite flink i å holde på hemmeligheter om meg selv..., så jeg (vi) har sagt det til hans foreldre, min søster, hans søster, han har sagt det til ene av sine ansatte. Jeg har sagt det til min sjef og mine to aller beste venninner... 

Hmm bare vi som ikke har fortalt det til noen enda? Fortsatt under 1 uke siden positiv test, så har liksom ikke helt gått opp for meg enda. Håper å holde det skjult lengst mulig hvis kvalmen tillater det. 

nei, men nå er det ikke lenge siden jeg fant ut av det selv da;)

mannen skjønner ikke vitsen med å vente med å si det...

jeg har lyst til å vente til jeg er 8-9 uker på vei og har vært på første ul og sett liv!

jobben får kanskje vite det før

Har sagt det til mine 3 nærmeste veninner via tlf...Nærmeste familie får vite om det på lørdag, og jeg kan IKKE snakke med noen av de før det, klarer knapt å ti still :P

Bare jeg og mannen som vet det her. :p

Back
Topp