SAGAEN OM ISFOLKET

tipp

Forumet er livet
Noen som har de bøkene. Noen som har lyst å selge meg 4 bøker. Nå står jeg fast. Tror jeg mangler 32, 33, 34 og 35.

Ja, det er første gang. Ja, hva handlet den siste boken om da.... Må sjekke. Har ikke lest på 1 mnd. Men jeg husker første boken aller best. Da Silje treffer Tengel. Og den boken da de døde. Off. Da gråt jeg. Det var trist.

Den siste boken handlet om Benedikte og fergemannen. Husker du den? benedikte var ikke noe særlig pen, men så var det n som viste interesse for henne. De hadde sex, hun ble gravid og fikk et barn. Men Benedikte og han typen er ikke sammen. Han er gift med en annen
Og han fergemannen hadde "kontakt" med Tengel den onde. hadlet om en liten ladsby oppe i fjellet som ble utryddet for 25 år siden pga fergemannen.

Hohoho!! Sagaen om isfolket er kjempe bra!!! Har lest den 2 ganger... Synes og så Heksemesteren og Sagnet om lysets rike var bra... og De sorte ridderne!! [:D]

ORIGINAL: tullann

jeg husker den boken der godt. Husker hva lille jenta til benedikte heter også[;)]

Så no at det var en gutt hun fikk. Andrè. Kanskje du blandet noen

ORIGINAL: *snuppa*

jeg leser ikke den serien men dersom du er interessert i ingebjørg olavsdatter, hittebarnet alicia, eller rimfrost har jeg alle bøkene!![:D][:D]

Nei, tror jeg må konsenterer meg om ISFOLKET først. Har 17 bøker igjen å lese

Leste Isfolket for mange, mange, mange år siden. Begynte på dem da jeg var 15 eller noe sånt, men tok jo noen år før alle bøkene var kommet ut. Jeg digget serien [:)] Og hadde alle bøkene, men, så lånte jeg vekk mange bøker, og har ikke fått dem tilbake (husker ikke hvem som lånte heller). Kunne godt ha tenkt meg å lese bøkene en gang til. Sjøl om jeg husker at jeg ikke likte de siste bøkene like godt (ikke for å skuffe deg Tipp [;)]). Samtidig må man bare lese dem når man allerede har lest 40 bøker i serien...

Jeg har fått høre det at de siste bøkene var kjedelige. Så jeg er forberedt på det[:)]

Back
Topp