Saftis

carinasverden

Forumet er livet
Det er tomt for saftis... Har ikke følt at jeg har hatt så mye diller egentlig, men nå VIL JEG HA saftis[:(]
Gimme! Begynner snart å gråte av saftismangel. Samme hvilken type, jeg tar First price, eldorado, dyreparken, hjem is, friskies, lollipop osv... HJELP![8|]

du får hive deg i butikken eller sende mannen avgårde? ;)  is sånn generelt har det gått mye av i svangerskapet her også [8|] 

ORIGINAL: carinasverden

Det er tomt for saftis... Har ikke følt at jeg har hatt så mye diller egentlig, men nå VIL JEG HA saftis[:(]
Gimme! Begynner snart å gråte av saftismangel. Samme hvilken type, jeg tar First price, eldorado, dyreparken, hjem is, friskies, lollipop osv... HJELP![8|]

lag selv! bland saft og frys!![:D]

ORIGINAL: Sommer2010

du får hive deg i butikken eller sende mannen avgårde? ;)  is sånn generelt har det gått mye av i svangerskapet her også [8|] 

prøver å komme meg ut selv, men føler meg ikke helt i 100 idag:P og sambo kommer ikke hjem før om kanskje 3 timer[&o]

ORIGINAL: Heidi10

vil gjerne det, men har ingenting å fryse det i... noen forslag? har nettopp flytta hit så vi mangler endel sånn essensielle leilighetsting[8D]

det lå én bakerst i frysern[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

det lå én bakerst i frysern[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

hehe så bra da!! [:D]  kos deg med isen!

ORIGINAL: Heidi10

vil gjerne det, men har ingenting å fryse det i... noen forslag? har nettopp flytta hit så vi mangler endel sånn essensielle leilighetsting[8D]

humm...[:-]
godt spørsmål....
har du isbitposer kan du jo lage det i dem.. da kan du spise maaaaange uten at du trenger å tenke over hvor mye du egentlig har spist [8D]

Bruker og lage is i koppen på termosten. Eller så kan du jo bruke alt av plastkopper, melkekartongen hvis du gjør den ren først[:)] og alt du ellers må ha ihuset som tåler kulde

ORIGINAL: jannla

Bruker og lage is i koppen på termosten. Eller så kan du jo bruke alt av plastkopper, melkekartongen hvis du gjør den ren først[:)] og alt du ellers må ha ihuset som tåler kulde

hehe, melkekartonger har vi:P
Vi har så langt ingen plastkopper eller termos eller isbitposer el...
hehe, men den ene isen jeg fant ga meg pågangsmot til en handletur, nå blir det mer is[:D]

Back
Topp