Saft!?

Anho3

Forelsket i forumet
Drikker barna saft? Evnt hvilken?
Mammane da? Drikker dere saft?

Isak er litt slimete for tiden, så prøver å ikke gi han så mye melk hjemme... han får jo det på barnehagen...   Han drikker vann, ikke så mye juice og har nå begynt å ville ha saft. Har gitt han solbær sirup, det liker han godt. Men er jo masse masse sukker i det. Har også kjøpt husholdningssaft.... Jeg er ikke så glad i saft, men kan drikke Fun light av og til...

Vil gjerne høre deres synspunkt og tanker om saft [:)][:)][:)]

Ja, men jeg liker det ikke. [>:] Faren er saftoman, og etter at Vilja fikk for at vi skulle få i henne penicillin i juni, så har hu dilla også.

Han har jo flyttet ut nå, så når han ikke er her (han har samvær her..), så er det ikke saft å få. Men tvert han kommer, så jubler Vilja "pappa kjøpa nyyyy saft han! [:D][:D][:D]"

Jeg synes man skal drikke vann! [:)]

Her får han saft en gang i blandt. Langt fra hver dag, men sånn innimellom[:)]

Jeg gir heller saft som inneholder sukker, enn light saftene som er fulle av e-stoffer. [8|]

fun-light saft er IKKE aktuelt å gi han iallefall. Man skal jo styre unna alle sånne kunstige produkter til barn under 3 år (og gravide), så det får han ikke.

Ellers får han saft - tynn tynn saft[8D]
Han er heldigvis veldig glad i vann da, men han får saft sånn av og til.
Vi kjøper ofte bringebærsaft fra Bjørgvin.. Det er en syyyyykt god saft *sikle*
Nå står det vel husholdningssaft der ute tror jeg.
Jeg personlig drikker veldig lite saft

Her får de aldri saft faktisk[8|]
De får de gjerne om vi er på besøk eller sånn da.
Her drikker de vann, eller sukkerfri juice.
Og litt melk..

Her har ho fått saft lenge, men det er ikke ofte. Mest når ho er syk og ikke vil ha noe anna. Går i blåbærsaft eller appelsinsaft.

Elles drikkes det vann og utvanna juice

nei, sjelden[8D] heller utvanna juice, men ho er veldig glad i vann da[:D] hun elsker saft, så hvis hun får kan hun gjerne drikke 1/2 liter i slengen...

Hun drikker saft ja,men ikke så ofte. Da får hun sukkerfri.
Vi drikker mest vann her da. Mor er avhengig, og det smitter over[:)]

Emil vil ikke ha saft han, men han er veldig glad i eplejuice, så det drikker han litt av, men han drikker absolutt mest vann[:)]

Tobias er veeeldig glad i saft, og han drikker det en gang i blandt![:)]
Bruker bare Husholdningssaft fra Lerum uten sukker.. Ingen av oss andre drikker saft egentlig...

Nina drikker saft, juice, melk eller vann. Hun er like glad i alt og styrer litt selv hva hun vil drikke. Hun er flink til å variere hva hun skal drikke og ønsker ofte det samme som vi drikker. Når det gjelder saft så drikker vi husholdningssaft uten sukker, funlight eller solbærsirup og det kjøpes ca annen hver måned ei flaske.

Han vil ikke ha saft, mens eplejuice er en stor favoritt.
Men heller saft enn brus, tenker jeg.

Drikker saft selv en gang i blant, men foretrekker vann.

Jeg eeeelsker fun light eple og pære!!! og drikker mye av det hver dag. jeg holder meg unna karbo, og da kan jeg ikke drikke så mye forskjelllig! og for the record, så hater jeg vann[8|] ja jeg vet det er sært!

Julie er glad i saft og får både fun og vanlig husholdningssaft. men hun er også glad i vann eller juice!

Drikker en del utvanna juice.Han liker ikke vann, ikke saft heller....Kun melk og tynn juice(ikke apelsinjuice)

Una får av og til litt saft i bursdager eller på lørdager hvis det er noe spesielt, men ikke til vanlig.

Her drikkes det saft kun når hun er syk og vi ikke får i henne noe annet. Da drikker hun solbærsirup eller blåbærsaft.

Men på lørdager får hun gjerne brus hvis vi har pizza, taco, lasagne e.l..

Back
Topp