Saft/vann

Hope2011

Flørter med forumet
Gir dere babysaft til de små ? Hvor usundt er det med usukret saft til disse små ?
Her drikkes det mye vann, men han har fått baby saft når han har vært syk.

Han drikker vanligvis vann til mat..evt pupp etterpå

Har bare gått i vann(og mm) her. Han har prøvd den saften men det var bare 1 gang. :o) Han får heller få saft når det er " festligheter " :o)

kun vann og mme her, tror ikke ho kommer til og få noe annet før ho spør etter d sjøl![:)]

Kun vann og mme her :)

Nope, her får han ikke saft! Han er så glad i å drikke vann så han kan vente noen mnd med å få det [:)]

Har gitt henne litt blåbærsaft pga løs mage. Det gikk ned [8D]

Her drikker han mme til frokost og lunsj ved siden av brød eller grøt, og så får han vann til resten. Juice´n er en sjelden gang.

bare vann og pupp.. han elsker begge deler så ser ikke helt poenget med å gi saft når han ikke vet at det finnes, og siden han er lykkelig når han får vann.. 

ORIGINAL: lillebebis

Jeg rasper eple, legger det i vann, og vips 100% naturlig epledrikk. Kan gjøre det med all type frukt ......

Han elsker kaldt vann fra springen..så da så [;)]

min lille får kun vann,og mm...

eldste mann fikk aldri jUice/saft for han var vannfrelst( han er det forsatt),håper lillemann blir også vannfrelst..Greit å unngå alt bortsett fra vann.mht.tenner o.l...

Snuppa har fått juice og saft ja. Går mest i vann og mme, men jeg lar henne smake litt annet innimellom. Er litt redd for at ho skal bli som storesøstera, for hu drikker verken juice eller melk. Kun saft noen ganger, men ellers bare brus og vann.

Back
Topp