Saft uten tilsatt sukker

MammaJuly2022

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Juliknøttene 2022
Jeg er ikke noe flink til å drikke vann :wtf: Men nå i sommer kom jeg over en Fun saft «Ellevill jordbær» som jeg bare elsker:rolleyes: Drikker dere saft uten tilsatt sukker mens dere går gravide? Prøvd så Google meg frem men er så mye forskjellig folk skriver:( Evnt hva drikker dere?

Jeg drakk mye fun light i forrige svangerskap da jeg hadde svangerskapsdiabetes, å det var veldig lite jeg kunne drikke. Bare vann ble litt tråkig i lengden. Det er mye som er fyfy hvis man googler nok. Tenker alt med måte, innenfor rimelighetens grenser så klart

Alt med måte. Jeg har drukket både sukkerfri saft og brus innimellom som gravid :)

Jeg drakk mye fun light i forrige svangerskap da jeg hadde svangerskapsdiabetes, å det var veldig lite jeg kunne drikke. Bare vann ble litt tråkig i lengden. Det er mye som er fyfy hvis man googler nok. Tenker alt med måte, innenfor rimelighetens grenser så klart

ja fant ut siste delen i svangeskap nr 2 at jeg oxo hadde svangerskapsdiabetes :sour: så er vel stor sannsynlig for at det skjer denne gangen oxo. Ja vann er skikkelig pynten, aldri vært noe flink til å drikke det.

Jeg drikker saft og brus uten sukker. Ser ikke problemet med det om man bare drikker med måte, som de andre sier :happy: den safta er veldig god :D

Jeg drikker det som ikke gjør meg mer kvalm når jeg er gravid... :dead:

Har ikke snakket med jordmor eller ernæringsfysiolog enda, men jeg har diabetes.

Fikk ikke høre sist gang at jeg ikke kan drikke/spise noe. Alt søtt i min kost består av kunstsukker som ikke forhøyer blodsukker. Ikke så mye jeg kan gjøre med det.

Tror ikke litt fun light utgjør noe for din del. :)

ja fant ut siste delen i svangeskap nr 2 at jeg oxo hadde svangerskapsdiabetes :sour: så er vel stor sannsynlig for at det skjer denne gangen oxo. Ja vann er skikkelig pynten, aldri vært noe flink til å drikke det.

Ja, det er noe ordentlig dritt:confused:

Jeg har allerede begynt å forebygge. Sist kom jeg meg igjennom kostholdsregulert å ble satt igang 39+0. Håper på å få til det denne gangen også:rolleyes:

Ja, det er noe ordentlig dritt:confused:

Jeg har allerede begynt å forebygge. Sist kom jeg meg igjennom kostholdsregulert å ble satt igang 39+0. Håper på å få til det denne gangen også:rolleyes:

Hva gjør du for å forebygge? :rolleyes: Jeg elsker jo søtsaker og har problemer med å holde meg unna :(

Hva gjør du for å forebygge? :rolleyes: Jeg elsker jo søtsaker og har problemer med å holde meg unna :(

Prøver så godt jeg kan å begrense sukker å karbo:bag: Det er fryktelig vanskelig, så jeg ville ikke satt penger på at det går denne gangen, men prøver iallefall. Jeg er også fryktelig glad i søtsaker:p:rolleyes:

Back
Topp