Saft IS <3

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
ååh, jeg klarer jo ikke stoppe.

I dag tidlig var jeg å hamstret inn Solo is som jeg i natt fikk helt akutt veldig lyst på.!

Hihihi :D Har man lyst har man lov ;)

Jeg også måååå ha saft is! Er ikke det værste det da;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har også blitt veldig glad i det, mot aldri å spise det har jeg det nå i fryseren og spiser det titt og ofte :p

Kræsj pink!!! <3 hehe

Kræsj pink er tatt ut av iskartet til diplom is i år, jeg bleeee så sur å frustrert:P den var det ENESTE jeg virkelig hadde lyst på, åsså får jeg ikke tak i den!!! Buhuuuu

ååh, jeg klarer jo ikke stoppe.

I dag tidlig var jeg å hamstret inn Solo is som jeg i natt fikk helt akutt veldig lyst på.!
ja, jeg har muncha Solois som en gal selv. Men på butikken koster de jo 22 spenn. Synes de er dyre. Så har 2-litersbøtte med pistasjis ved siden av. Og hakka banan. HAha :D

Sist svangerskap var vi ute til og med på natterstid for å kjøpe solois:p hehehe.. så etter hvert ble han jeg var samme dritt lei, så han hadde vært på forskjellige bensinstasjoner og kjøpt tre esker med solois og lagt i fryseren hjemme!:p hehe.. tok vel en uke eller sånn til vi var ute å farta igjen etter den isen, så det var mange om dagen!:p

Kræsj pink er tatt ut av iskartet til diplom is i år, jeg bleeee så sur å frustrert:p den var det ENESTE jeg virkelig hadde lyst på, åsså får jeg ikke tak i den!!! Buhuuuu

ååh?? Kanskje derfor dem solgte så mange av dem til 1 kr på Rema for ei stund siden.. jeg kjøpte mange!! :D hehe

ååh?? Kanskje derfor dem solgte så mange av dem til 1 kr på Rema for ei stund siden.. jeg kjøpte mange!! :D hehe

Jaaa!:( snufs.. Syns det var skikkelig irriterende, kjente hormonene tok meg:P ja helt sikkert derfor, damn it..

jeg har dilla på saft is ;)

jeg er så redd for å gå tom i fryseren at jeg må kjøpe dobbelt opp ;)

har jo 2 barn i hus her oxo,så når mamma spiser is kan man jo ik si nei til barna;)

Sniker fra november :)

Saftis, spesielt solosaft is er gooooooodt!
Men jeg har hekta på vanlig iskald solo i glass også jeg, får nesten abstinenser om vi ikke har det i kjøleskapet.

ja, jeg har muncha Solois som en gal selv. Men på butikken koster de jo 22 spenn. Synes de er dyre. Så har 2-litersbøtte med pistasjis ved siden av. Og hakka banan. HAha :D

På Ica supermarked er det tilbud på alle hennig og har diplom is. ( 10 kroner for per stk)
Jeg har hamstra solo is :D

På Ica supermarked er det tilbud på alle hennig og har diplom is. ( 10 kroner for per stk)
Jeg har hamstra solo is :D
Alle Icaene i mils omkrets her er lagt ned. :( Coop har tilbud, men bare på diplom is, og er jo hennig jeg trenger. GRR

Hørtes veldig godt ut med solo is :D

Back
Topp