Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kræsj pink!!! <3 hehe
ja, jeg har muncha Solois som en gal selv. Men på butikken koster de jo 22 spenn. Synes de er dyre. Så har 2-litersbøtte med pistasjis ved siden av. Og hakka banan. HAhaååh, jeg klarer jo ikke stoppe.
I dag tidlig var jeg å hamstret inn Solo is som jeg i natt fikk helt akutt veldig lyst på.!
ååh?? Kanskje derfor dem solgte så mange av dem til 1 kr på Rema for ei stund siden.. jeg kjøpte mange!! heheKræsj pink er tatt ut av iskartet til diplom is i år, jeg bleeee så sur å frustrert den var det ENESTE jeg virkelig hadde lyst på, åsså får jeg ikke tak i den!!! Buhuuuu
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
sånn er det her også heheHar også blitt veldig glad i det, mot aldri å spise det har jeg det nå i fryseren og spiser det titt og ofte
ååh?? Kanskje derfor dem solgte så mange av dem til 1 kr på Rema for ei stund siden.. jeg kjøpte mange!! hehe
ja, jeg har muncha Solois som en gal selv. Men på butikken koster de jo 22 spenn. Synes de er dyre. Så har 2-litersbøtte med pistasjis ved siden av. Og hakka banan. HAha
Alle Icaene i mils omkrets her er lagt ned. Coop har tilbud, men bare på diplom is, og er jo hennig jeg trenger. GRRPå Ica supermarked er det tilbud på alle hennig og har diplom is. ( 10 kroner for per stk)
Jeg har hamstra solo is