Safa strømpebukser til barn. Hvordan er de i størrelsen?

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Overskriften sier vel sitt. Lurer på om de er små, store eller normale i størrelsen. ?

Hmm...Mini her bruker 74 i størrelse på vanlige klær nå. Hva ville du ha bestilt da? 86 synes jeg høres så drøyt ut

Eg syns ihvertfall ullen er ganske vanlig i størrelsene da[8|] Gutten min er litt over 80 cm og han passer fint i størrelse 80 nå[:)]

Jeg kjøpte en strømpebukse med antiskli på knærne. den var svæær. Kjøpte den før hun kunne krype og har enda ikke fått bruk for den.. Snart ett år gammel.

Da Nora gikk fra 80 til 86 i klær, kjøpte vi str 90 i de strømpebuksene. Synes de er rimelig normale i størrelse [:)]

Gaupa, jeg hadde bestilt 80.

æ syns de er store, gutten vår er 70 cm og han kan bruke str. 60 helt fint enda. Ikke så veldig lenge siden æ pakka bort de i str. 50.De er ensfarget om det har noe å si, kjøpt på reflex, lilletrollet. Han bruker 62/68 og 68/74 i vanlige stømpebukser

Hmm, nå ble jeg hverfall usikker. Dere som sier de er store. Er det disse som finnes i grå, natur, blå, lilla med dråper som mønster? De har antiskli på knærne og under foten

nei, de æ har er ensfarget uten antiskli. De finnes i lilla, hvit, blå, rosa, rød osv..

ORIGINAL: Gaupa84

Hmm, nå ble jeg hverfall usikker. Dere som sier de er store. Er det disse som finnes i grå, natur, blå, lilla med dråper som mønster? De har antiskli på knærne og under foten

Ja, det er de vi har. I lilla [:)]

ORIGINAL: Gaupa84

de er mer normale i størrelsen enn de som er bomull og ull uten antiskli..

ok, tror jeg satser på 80 da...så får vi se [:)]

Hvor kjøper man de?

De har de på sparkjøp og coop hypermarked iallefall. Og mange babybutikker har de.

ORIGINAL: Rada

Jeg kjøpte en strømpebukse med antiskli på knærne. den var svæær. Kjøpte den før hun kunne krype og har enda ikke fått bruk for den.. Snart ett år gammel.

den kjøpte jeg også, tror jeg kjøpte str 70 og den kunne hun fint bruke frem til hun var godt over året.

Syns den er ganske stor. Gutten min bruker str 74 (snart 80) i klær. Han bruker str 80 i de strømpebuksene og han har gooood plass, er for store foreløpig. Har i både ull og bomull.

Det varierer litt. De som er i ull med bamser på er litt store. Snuppa bruker 74 i klær (var 71 lang for 1 mnd siden) og kan fint bruke de strømpebuksene i str 60. De ensfarga i ull og krabbestrømpebuksa i ull er normale. 70 passer fint, mens 80 er litt stor enda. 

Men det som eg syns er så genialt med de strømpebuksene er "sokken" nederst på strømpebuksa. Så de sitter ganske greit selvom de er litt lange(med mindre barnet er veldig spinkelt da vil eg tro)[;)]

Back
Topp