Sack'n seat erfaring?

KiNiZ

Gift med forumet
noen som har Sack'n seat, hva syns dere om de?

http://www.barnevognskilt.no/default.asp?wpi=PRODUCTS&pagecount=1&catId=87

har den, helt ok å ha i sekken, vogna etc når man er ute å reiser. Tar liten plass og mini på 15 mnd satt fint. Eneste minuset jeg oppdaga er om stolryggen er høy funker det ikke... og i alle fall ikke om det er en høy stolrygg som er hel. er den delt med fler planker..(om du skjønner) så fikk jeg festa den greit på en eller annen måte likevell... hehe! helt genial til den prisen!!!

Jeg elsker min Sack seat har den i bagen og bruker den overalt der de ikke har stol til barn.
Syden på terassen
når vi er borte der det ikke er barn
osv

de fleste steder fins det stoler , men ofte ikke barnestoler

grei nok

Genial, har brukt våres mange ganger [:)]

Syns den var grei å ha med når vi besøkte oldeforeldre o.l. som ikke hadde barnestol [:)]
Har den liggende enda i tilfelle vi skal bort og jeg vet det ikke fins stol til ham.

ORIGINAL: MissOddsteenOGMichee

Jeg elsker min Sack seat har den i bagen og bruker den overalt der de ikke har stol til barn.
Syden på terassen
når vi er borte der det ikke er barn
osv

de fleste steder fins det stoler , men ofte ikke barnestoler

Ein av mine gode kjøp

den var helt grei. Vi kjøpte men fikk ikke brukt den, glemte den hjemme hele tiden.
Si fra hvis du vil kjøpe [8D]

Vi har den som heter totseat. Den funker på alle stoler jeg har vært borti i allefall. Også de med høy rygg (type solstol).
Den er med overalt hvor vi er på tur!
Genialt!! [:D]

ORIGINAL: ¤Katrine¤

Vi lånte en da vi dro til Praha i mars. Da var snuppa 10 mnd. Funket kjempe fint der vi kunne bruke den. Ikke alle stoler den passer på.

Men veldig glad for at vi tok den med oss. Tok liten plass og veier jo så og si ingenting. [:)]

Nå når vi var på ferie hos mine svigerforeldre brukte vi en "stol på stol".

Den liker ikke jeg, for de har de på Egon og da hun var ca 10 m¨nd datt hun rett i bakken[:(]

Anbefaler en slik en jeg![:D] Stelleveske MED sete! Helt genial! Jeg kjøpte min på ebay for 200 kr og den er blitt MYE brukt![:D]

ORIGINAL: TilslørtBondePike

Har en knall rosa jeg snaut har brukt.. Lyst på den?? Send meg Pm, skal få den billig [:D]

rosa...hmmm hadde den vært en annen farge så hehe har en liten prins jeg og tror ikke pappaen hadde likt rosa sete

Back
Topp