sack n seat og totseat

Så kjekt ut det, men er kanskje kjipt om en er et sted hvor den ikke passer til stolene som skulle være der.

enda kjipere å være et sted å ikkje kunne sette fra seg ungen og mate [8D]

står de passer til de fleste stolene da... tenkte det kanskje var praktisk når en bare skal i besøk, slepper å tenke på å ta med vippestolen feks [:)]

Vet ikke om det er samme merke,men ei venninne hadde en sånn til dattern sin.
Den ble brukt veldig mye, og hun var kjempefornøyd. Har ikke hørt at den ikke har passet, så regner med at det er ett godt kjøp[:)]

ORIGINAL: kasandre

enda kjipere å være et sted å ikkje kunne sette fra seg ungen og mate [8D]

står de passer til de fleste stolene da... tenkte det kanskje var praktisk når en bare skal i besøk, slepper å tenke på å ta med vippestolen feks [:)]

Er sikker ikke så mange stoler den ikke passer.

Har ikke testet den, men en nesten lik som de selger på barnas hus & babyshop. Funker superbra. Veldig praktisk å ha med på ferie. Ikke alle restauranter har nok barnestoler [;)]

Jeg har en sånn til Alma. Jeg har ikke fått brukt den noe særlig, men det jeg har brukt den har den fungert veldig bra! Skal ha den med meg i konfirmasjon i morgen...[:)] Da får jeg prøvd den skikkelig, for tidligere har jeg bare prøvd den litt hjemme, men hun har endt opp i vippestolen etterhvert. Har ikke vært sterk nok i ryggen til å sitte så lenge i denne "stolen" før nå i det siste...

Oj, en sånn har jeg faktisk.. muligens ikke det merket da. Fikk den i gave for over et år siden så la den langt ned i en skuff og har glemt den !! Nå må jeg jo finne den frem, virker jo som mange her har gode erfaringer.  

Jeg har sack n seat, men ikke prøvd den ennå. Hun jeg kjøpte den av hadde brykt den veldig mye [:)]

Da er totseat bestilt [:)]

Vi skal til Danmark til sommeren og da er det litt greit å slippe å ta med vippestol overalt [:)]

Jeg har sack n seat i turkisfarge [:D] skal bruke den i konfirmasjonen til søndag, og på ferie i juni [:D] har prøvd å plassere ham i den, og den virker veldig grei [:)]

Back
Topp