Saccosekk

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Noen som har tips om en stor saccosekk dere er fornøyde med?

Tenker en som er stor nok til en voksen + barn for lesestund/amming. Gjerne en saccosekk som er litt fast og som kan er stor nok til å gi litt ryggstøtte også.

Håper på gode tips :D

Fatboy!

Takk for tips, de så virkelig behagelige ut!:happy: Har du en av de sittesekkene selv? Jeg ville helst prøvd, da, googlet litt og så at Jysk har en sittesekk:)
Nei, har ikke selv men har prøvesittet hos fetteren min. Veldig alright.
De er litt dyre da :/

Orginalen tror jeg :confused005

Jeg likte den med "håndtak." Får sjekke ut litt og se hva det blir til:)

Da jeg var gravid, prøvde jeg en saccosekk/sittesekk på Jysk. Kom meg nesten ikke opp igjen. Mulig det er annerledes nå:hilarious:

Jeg likte den med "håndtak." Får sjekke ut litt og se hva det blir til:)

Da jeg var gravid, prøvde jeg en saccosekk/sittesekk på Jysk. Kom meg nesten ikke opp igjen. Mulig det er annerledes nå:hilarious:

Kjenner følelsen :hilarious:

Vi har en stor fra Sitting bull, så har mini en liten fra Sacco (Møbelringen). Sitting bull har holdt seg fin i mange år, ikke brukt så mye i det siste, men tidligere brukte mannen den når han spilte TV spill.
Mini fikk sin til dåpen for 11 måneder siden, men først nå han har startet å bruke den (slenge seg oppi :hilarious:), jeg bruker den som ryggstøtte når jeg ligger/sitter på gulvet

Vi har en stor fra Sitting bull, så har mini en liten fra Sacco (Møbelringen). Sitting bull har holdt seg fin i mange år, ikke brukt så mye i det siste, men tidligere brukte mannen den når han spilte TV spill.
Mini fikk sin til dåpen for 11 måneder siden, men først nå han har startet å bruke den (slenge seg oppi :hilarious:), jeg bruker den som ryggstøtte når jeg ligger/sitter på gulvet

Så greit med flere bruksområder:) Er det med nakkestøtte/ryggstøtte jeg tenker på. Gøy for gutten deres :D

Har vært på Jysk og sett og prøvd, men syns de er litt små. Ikea hadde ikke inne i dag.

Back
Topp