sabeltann

Monsoon

Elsker forumet
Da har vi bestilt billetter til neste års Sabeltann, den 22 juli [:D] Håper det klaffer med resten av planene våre, men regner med det går bra[8D] Vi gleder oss allerede [;)]

Jeg så det var lagt ut billetter! Vi og vil til neste år.. Så vi får se.. Vi skal faktisk forhandle om ferie nå i november, for at vi skal vite når vi får ferie neste sommer.. Veldig greit, men rart å måtte forholde seg til ferien allerede nå.. [:D]

Ja er litt sprøtt og styre med ferien nå, men vi har familie vi besøker et par timer unna, så vet jo vi skal dit en tur... og så ville jeg gjerne ha billetter på første rad i år [;)] Så da ble det bestilt så tidlig [:D]

:-) greit å være tidlig ute. har veldig lyst til å se sabeltann show til netse år vi også.

Klarte ikke å vente jeg heller så blir showe på oss 9 juli og første rad.Så da blir det en helg på det blide sørland neste år også 7 år på rad for meg og kjetil
Skulle gjeren ha vært der den 22 når dere er der Monsoon men da er vi danmark

Vi og skal bestille en av dagene nå håper jeg [:D]
Må bare høre når Øyvind har ferie.
Men jeg må bare si at jeg anbefaler dere ikke å sitte på
første rad! Det er ikke behagelig i det hele tatt! Vi satt der
i sommer, og de løp nesten over tærne våres. Og man må
sitte med beina nesten under benkene før de er fornøyde [8|]

ORIGINAL: Nøste77

Vi og skal bestille en av dagene nå håper jeg [:D]
Må bare høre når Øyvind har ferie.
Men jeg må bare si at jeg anbefaler dere ikke å sitte på
første rad! Det er ikke behagelig i det hele tatt! Vi satt der
i sommer, og de løp nesten over tærne våres. Og man må
sitte med beina nesten under benkene før de er fornøyde [8|]

jaja, for sent nå da, nå har vi jo det [8D] Har hørt at det er veldig kjekt av andre igjen[:)] Om vi voksne må brette fotene, skal nok det gå bra for et par timer..[:)]

Så kult[:D] Vi også håper på en Kr.sandtur med årene, men tror ikke det blir til sommeren. Håper dere får det supert da, og at det klaffer med de andre planene[:)]

ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

Vi skal 24 eller 25 juli. Bestiller billetter i kveld sant Nøste ? [:D][:D]

Vi skal den 23. juli min venn [;)]
Og ja; nå er de bestilt [:D]

Back
Topp