Saaaakte

Bruker78bo

Drømmeromnummer3 <3
Hva gjør dere for å få tida til å gå?Merker at tålmodigheten begynner å ta slutt, og det er enda fire uker igjen til termin. Formen legger sine begrensninger på aktivitetsnivået og humøret blir dårlig. Syns synd på mannen som må holde ut med meg!

Har det helt likt! Har begynr å strikke et enkelt babyteppe som skal med på sykehuset, men er så demotiverende når det også går seint:arghh:

Har det helt likt! Har begynr å strikke et enkelt babyteppe som skal med på sykehuset, men er så demotiverende når det også går seint:arghh:
Strikking er et godt tips, ja. Har begynt på et litt for vanskelig prosjekt, så trenger hjelp til stadighet. Tror jeg må finne noe enklere

Helt likt her, aner ikke hvordan jeg skal få tida til å gå. Form og humør i bånn samtidig som alt er klart til mini kommer, så ikke noe mer å ordne før den tid.. what to do what to do..

Har forøvrig rukket så se seriene chicago med, chicago fire og chicago p.d på viaplay:excited001så nå sliter jeg med å finne noe nytt å se på.
Men ellers har jeg prøvd å ta meg en tur på cafe og besøke barna på jobb(bhg) en gang i uken så jeg har noe å se frem til hver uke:)

Samme her :)

Jeg prøver å holde dagene likt, ikke bremse opp å vente for mye. Har barn og hunder som krever sitt. Så prøver jeg å få trent en gang pr dag. Moderat trening, men det hjelper mye på tiden, psyken osv.

Så ser jeg for meg delmål når hun skal komme. Første er 10 februar. Da ønsker vi at hun skal komme. Neste er 19 februar. Så får vi se. Vi tipper litt ilag jeg og sambo så kjennes det ikke så lenge til, den terminen som er 28 februar :) Nå har vi jo hatt to turer til føden denne uke allerede så litt spenning er det allerede.

Så ser jeg fram til dager med jm kontroll og andre ting som skal skje med oppfølging av barn.

Nettopp ferdig med babyteppet så kanskje jeg skal prøve noe annet strikking. Er bare ikke så flink til å strikke så vet ikke hva jeg lett kan begynne på :)

Her går dagene ganske fort, men spent på hvordan det blit når permisjon starter.

Planen er å sove mye, strikke litt og gkøre klart det siste før fødsel.

hehe, litt merkelig å lese sånne tråden nå når mine har vært ute i over 1 uke :-)

Her sover jeg litt hver dag, også har jeg litt prosjektet som skal gjøres. Syns dagene egentlig går fort for står opp, sender lillegutt i bhg, sover litt og plutselig så kommer guttene hjem fra jobb og bhg og er det full rulle til kvelden.

Men prøver å ikke sette live på vent fordi vi skal ha barn snart med planlegge litt småting. Så får vi heller avlyse skulle det skje noe ;)

Ja, jeg begynner å bli utålmodig selv. Jeg teller ned til ting for meg selv, det synes jeg hjelper.
1. permisjon
2. jm-time
3. jm-time
4. termin

Og så legger jeg planer og prøver å være sosial et par ganger i uken og ila helgen. Det, i kombo med jobb, gjør at jeg blir så sliten at jeg sover mye og da går jo tiden litt av seg selv i alle fall.

Er skikkelig innstilt på at jeg kommer til å gå over termin og forholder meg mye til 17. mars som er datoen jeg vil bli satt igang om krabaten ikke vil komme ut av seg selv.

Har forøvrig rukket så se seriene chicago med, chicago fire og chicago p.d på viaplay:excited001så nå sliter jeg med å finne noe nytt å se på.
Men ellers har jeg prøvd å ta meg en tur på cafe og besøke barna på jobb(bhg) en gang i uken så jeg har noe å se frem til hver uke:)

Har du sett Scandal? Hvis ikke anbefales den :joyful:

Dagene snegler seg avgårde. Men i morgen skal vi på kontroll på sykehuset, og litt rart å vite at vi da kanskje får dato for keisersnitt. Og at det kanskje blir ferbruarbarn på oss.
Nøyaktig 4 uker igjen til termin i dag.

Jeg hadde til mannens store glede Starwars maraton, og dr.who, som jeg aldri hadde kommet til å sett på om ikke jeg var dritlei og satt i sofaen konstant. Jeg var direkte sur faktisk.

Er ikke lett helt på slutten altså! Sy noe da? kan det være en idè?

Jeg synes tiden går altfor fort jeg da siste uken i jobb før permisjon, altfor mye å gjøre, hunder, to andre barn og trening... følte det litt som at jeg ikke får med meg ukene som suser avgårde .. vi er ikke klare hjemme med alt for å si det sånn

Back
Topp