SA

Gullnr3_81

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Er det bare meg eller er det mange som har mistet her.
Blir litt trist jeg.

Kan ikke huske at det var så mange som mistet sist jeg var gravid.

eg og føler det er ganske mange som har mistet her:(

samme her..syns det er alt for mange som har mistet her..[:(]

ja føler at det har vært en del her inne som har mistet:S

Ja, syntes det har vært mange jeg også. Får meg til å bli litt ekstra skremt...var jo ikke sann sist som jeg kan huske.
Triste greier... [:o]

Ikke at det er noe trøst altså, men er noe av det samme som har vert i de to andre terminklubbene jeg har vert medlem i og har måtte forlatt i år. Synes det er like trist og like skremmende hver gang det skjer. Så nå håper jeg at det er slutt på at folk forlater denne gruppen.

Og en ting ang dette. Nå har jeg prøvd å gått litt tilbake i trådene for å finne de som har måtte forlate oss, jeg holder på å oppdatere hvor bor vi tråden. Jeg sleit noe grusomt for å få de til å slette meg fra diverse lister når jeg måtte forlate de to andre gruppene. Så hadde vert fint at de som har lister her inne vil gå litt igjennom dem og slette de som er borte.

Ja, blir skremt jeg! Mannen min må stadig roe meg ned, etter hvert besøk på BV omtrent.. Alt for mange som mister, åsså så seint![&o]

ORIGINAL: Varia

Ikke at det er noe trøst altså, men er noe av det samme som har vert i de to andre terminklubbene jeg har vert medlem i og har måtte forlatt i år. Synes det er like trist og like skremmende hver gang det skjer. Så nå håper jeg at det er slutt på at folk forlater denne gruppen.

Og en ting ang dette. Nå har jeg prøvd å gått litt tilbake i trådene for å finne de som har måtte forlate oss, jeg holder på å oppdatere hvor bor vi tråden. Jeg sleit noe grusomt for å få de til å slette meg fra diverse lister når jeg måtte forlate de to andre gruppene. Så hadde vert fint at de som har lister her inne vil gå litt igjennom dem og slette de som er borte.

Jeg har slettet de jeg har sett etterhvert, men er jo absolutt ikke sikkert jeg har fått med meg alle. Har iallefall oppdatert HI på felleslista med ny informasjon, fint hvis dere leser den [:)]

ORIGINAL: Lindus82

Jeg har slettet de jeg har sett etterhvert, men er jo absolutt ikke sikkert jeg har fått med meg alle. Har iallefall oppdatert HI på felleslista med ny informasjon, fint hvis dere leser den [:)]

Ja jeg såg det. Jeg gikk tilbake 8 sider og det var ikke så mange jeg fant på de sidene så regner med at jeg ikke har fjernet alle. Så jeg kommer til å snike på listen din etter folk har vert på ordinær UL.
Men vi kan jo ikke sitte og lete etter hver enkelt, det blir for mye jobb. Mitt problem i de forrige terminlubbene var at de ikke hørte på meg. Jeg sendte PM til den som hadde tråden og jeg skrev innlegg i den aktuelle tråden. Men ble fortsatt ikke fjernet.
Men det kan da for guds skyld ikke være så mange fler som forlater oss nå.

Enig med deg Varia....jeg også var inne på juli 09 og nov09 før jeg måtte forlate dem, ikke noe gøy....men selv om det er trist så er det jo ikke veldig uvanlig å miste, det er bare trist at en liksom ser det sånn svart på hvitt når folk må forlate oss.....[;)]Nå håper jeg det er stopp på april 2010

Back
Topp