SA

Baby10_14_18

Betatt av forumet
jeg er nok redd jeg har mistet. begynte med en liten blødning i går formiddag, og i dag har jeg blødd en del mer, fikk i tilegg menssmerter da jeg var på jobb i formiddag. var hos legevakten i ettermiddag, han mente jeg mest sansynlig gikk igjennom en SA[:(] Han undersøkte meg ikke i det hele tatt, synes dette var litt dårlig. ikke fikk jeg beskjed om hva som kom til å skje videre heller. ble sykmeldt noen dager, med beskjed om å ta det med ro. skal bestille time til fastlegen min over helgen...

vi ønsket oss så sterkt dette lille barnet[:(]

Off så trist å høre! Hadde samme opplevelsen da jeg hadde en SA i mars. Jeg begynte å småblø på kvelden og morgenen etter var jeg hos legen. Hun undersøkte meg ikke men ville sende meg i UL for sikkerhets skyld. Men der ville de ikke ha meg for det var ikke noe de kunne gjøre for meg siden jeg ikke var så langt på vei. Så jeg fikk også bare beskjed om å dra hjem og ta det med ro og håpe det beste. For min del endte det som sagt i en SA. Klumpen kom ut dagen etterpå. Men det kan jo fortsatt går bra med deg da. Ikke gi opp håpet enda[:)]
Jeg krysser fingrene for deg[:)]

Oi da har du blitt gravid fort igjen:) så bra da, jeg vil også prøve å bli gravid igjen ganske raskt.. har jo lest både at en bør vente til første menstruasjon etter en SA og at en ikke trenger å vente...

Krysser alt jeg har for at det har gått bra for deg [:)]. Vet hvordan du har det!! Vi testet positivt den 17 april og var kjempe glade, men 20 april mistet vi. Nå er vi gravid igjen, seks uker i dag. Vi ventet ikke til at jeg fikk tilbake menstruasjonen. Gynekologen tok utgangspunkt i at min første blødningsdag i siste var 20 april.. Så om du har mistet så er det fullt mulig å bli fort gravid igjen. Han kunne se at jeg hadde hatt eggløsning å alt.. Masse lykke til [:)] 

Huff dette var trist lesning..
Håper at den lille spiren har det bra.. Dersom du skulle miste, er det bare å prøve igjen når dere er klare.. Vi også mistet sist i januar, og ble gravi igjen nå i mai..
Men det er forferdelig vondt!!!

Du må oppdatere oss!
Trøsteklem til deg og lykke til hos legen!!!

Hei! tok en test  i dag, den var kun veldig svakt positiv, så tror nok dette er slutten, men skal til legen i morgen for å få en endelig bekreftelse.

Back
Topp