6+1 i dag og jeg har blødd. Friskt blod og koaguler. Legevakten mener det er SA, men ingenting jeg får sjekket. Har ingen smerter, men tror jeg bare må akseptere at det er det som har skjedd… 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig leit6+1 i dag og jeg har blødd. Friskt blod og koaguler. Legevakten mener det er SA, men ingenting jeg får sjekket. Har ingen smerter, men tror jeg bare må akseptere at det er det som har skjedd…![]()

Jeg blødde mye forrige sv.sk - han sover på brystet mitt nå 13 mnd gammelTakk <3 De har vært her hele veien, dårlig søvn, oppblåst, ømme pupper. Får se hva natten bringer. Blødd i en halvtime, så har det ikke kommet mer, men ifølge legen trenger det visst ikke å komme så mye blod.
Legen på legevakten sa at man ville ikke finne et bankende hjerte så tidlig (okei?), og de hadde uansett ikke ultralyd. Har fremdeles ikke blødd mer og ikke hatt smerter. Men det beste hadde nok vært å måle hcg, selv om det vil ta mange dager før jeg får vite om det er økning elle synkning.
Takk for alle svarLegen på legevakten sa at man ville ikke finne et bankende hjerte så tidlig (okei?), og de hadde uansett ikke ultralyd. Har fremdeles ikke blødd mer og ikke hatt smerter. Men det beste hadde nok vært å måle hcg, selv om det vil ta mange dager før jeg får vite om det er økning elle synkning.
Varme tanker til deg6+1 i dag og jeg har blødd. Friskt blod og koaguler. Legevakten mener det er SA, men ingenting jeg får sjekket. Har ingen smerter, men tror jeg bare må akseptere at det er det som har skjedd…![]()

Sååååå utrolig fint å høreKom meg på ultralyd i dag, og gynekologen fant en liten en med bankende hjerte, for en lettelse! Blødningen kunne komme av skjørheten i livmoren. Veldig glad jeg sjekket i dag, takk for mange gode ord![]()

Så deilig å høreKom meg på ultralyd i dag, og gynekologen fant en liten en med bankende hjerte, for en lettelse! Blødningen kunne komme av skjørheten i livmoren. Veldig glad jeg sjekket i dag, takk for mange gode ord![]()

Så bra❤❤Kom meg på ultralyd i dag, og gynekologen fant en liten en med bankende hjerte, for en lettelse! Blødningen kunne komme av skjørheten i livmoren. Veldig glad jeg sjekket i dag, takk for mange gode ord![]()
Blødde du mye / lenge?6+1 i dag og jeg har blødd. Friskt blod og koaguler. Legevakten mener det er SA, men ingenting jeg får sjekket. Har ingen smerter, men tror jeg bare må akseptere at det er det som har skjedd…![]()