SA

Cerina

Blir kjent med forumet
Hei dere!

Jeg opplevde en spontanabbort i går. Jeg var veldig lei meg, men det går bedre nå. Jeg er heldigvis "bare" 28 år så jeg antar at vi får flere muligheter. Før jeg trekker meg ut av forumet ønsker jeg å spørre om noen har erfaring med når eggløsning har kommet tilbake etter tidligere sa?

Så trist ❤️ men bra det går bedre med deg og at du ser fremover. Det kan variere veldig når du har eggløsning igjen. Derfor mange mener at man burde få igjen mensen en gang først for at man da klarer å se når man hadde eggløsning. Men så er det de som blir gravide på første forsøk også. Man skal visst være ekstra fruktbar etter el SA har jeg hørt pga hormonene, men vet ikke om dette stemmer.

Så leit å høre. Lykke til fremover ❤
Jeg hadde en sa i sommer (var ca 4-5 uker på veg), da fikk jeg eggløsning ca 2 uker etterpå (blødde en uke). Ble gravid med en gang.
Samme skjedde for to år siden, hadde en sa. Fikk raskt eggløsning og ble gravid på første forsøk. Ble fullgått svangerskap, han er to år nå.
Lykke til ❤

Så trist å høre, håper alt er bra med deg og at du tar godt vare på deg selv :Heartred

Jeg har vært igjennom to spontanaborter tidligere for kort tid siden og opplevde å få eggløsningen tilbake ganske fort egentlig,( jeg testet etter eggløsning for å være sikker)

Første gangen jeg mistet i slutten av april/begynnelsen av mai, ventet vi med å prøve igjen til etter jeg hadde fått mensen, så der var eggløsning etter ca 6 uker fra spontanaborten, til jeg ble gravid igjen, jeg mista den gangen også, men denne gangen ville vi prøve igjen med engang, så jeg startet å lete etter eggløsning med engang jeg sluttet å blø, og etter ca 14 dager så hadde eg eggløsning, og fikk ikkje mensen igjen, og er noe gravid igjen og håper det sitter denne gangen :)

Jeg tror jeg hadde en kjemisk graviditet syklusen før spiren satt denne gangen. Fikk el nøyaktig 2 uker etter blødning startet, og det er uvanlig for meg. (pleier å ha el dag 17-19)

Så trist ❤️ Lykke til videre og håper det klaffer igjen snart ❤️

Så leit å høre, jeg mistet nylig i uke 6 og fikk eggløsning igjen som normalt ca. 16-17 dager etter at blødningen startet. Masse lykke til videre :)

Trist å høre ta vare på deg selv♥️Mistet i fjor i uke 7 brukte også 1 år på å bli gravid da, og hadde en mensen og ble gravid veldig fort igjen etter SA.

Klem ❤️❤️❤️

Den eneste gangen jeg har blitt gravid og fullført fram til termin var rett etter en SA. Så det er kanskje noe i det at man er ekstra fruktbar da?

Jeg vet ikke helt når jeg hadde eggløsning, men det var nok ikke så veldig mye etter når jeg vanligvis ville hatt det- hvis man regner fra jeg sluttet å blø ettersom SA-blødningen varte lenger enn en vanlig mens.

Back
Topp