SA

Aurora1

Blir kjent med forumet
Våknet opp av sterke smerter i korsryggen idag, etterfulgt av masse blod og kramper.. Dette gikk ikke veien for oss denne gangen. Jeg er ufattelig trist, og har grått hele morgenen.

Jeg angrer såå på at jeg har fortalt det til de nærmeste arbeidskollegaen mine allerede. Jeg gjorde det fordi vi jobber så tett, og jeg ønsket at de skulle vite hvorfor jeg var litt susete.

Det eneste jeg vil nå er at blødningen bare skal stoppe og vi kan prøve på nytt.

Last edited:
Så utruleg leit!! Men håpar arbeidskollegaene dine kan gi deg støtte i denne vanskelege situasjonen. Håpar det klaffar igjen fort. Ta vare på deg sjølv. Sender mange styrkeklemmar! ❤️

Føler med deg :Heartred Har også vært gjennom det. Heldigvis kan kroppen fort bli gravid igjen :Heartred

Du har min største medfølelse, jeg står i samme situasjon selv. Mange gode klemmer ❤️❤️

Så trist å høre :Heartred Syns ikke du skal angre på at du har fortalt det til noen. Nå har du flere du kan støtte deg på i tiden fremover også har de forståelse på hvorfor du kanskje ikke er den største solstrålen fremover. Ufattelig mange opplever både SA og MA og holder det skjult for familie, venner og kolleger. På den måten blir det tabu og det skal det ikke være.
Håper du finner trøst i dine nærmeste og at spiren sitter neste gang :Heartred

Så utrolig trist å høre ❤️❤️ Håper spiren sitter neste gang og at du finner trøst i familie og kolleger ❤️

uff så leit å høre! God klem <3

Så leit :( Skjønner akkurat hvordan du har det. Det er skikkelig tungt :/ Sender en god klem og krysser fingrene for at den sitter neste gang ❤️

Så trist❤️ Sender gode klemmer og tanker

Å nei så utrulig trist, sender deg en stor klem og masse lykke til videre :Heartred
Jeg synes selv det var helt forferdelig å gå gjennom alene, og valgte sist å dele det etter SA, for meg hjalp det veldig at de rundt fikk vite det. Håper du får god støtte av de som vet :Heartred

Tusen takk for alle gode ord:Heartred
Jeg har fått roet meg, og har forsonet meg med at dette er jo noe som kan skje, det har jeg jo vært klar over også, men denne gangen hadde jeg så troa. Jeg har bestilt time hos privat gynekolog for å få litt fortgang, og for å sjekke at alt er som det skal være.

Jeg håper blødningene ikke varer lenge.

Back
Topp