SA

Thapira

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Da takker jeg for meg i denne termingruppen.. Skulle vært 6+0 i dag, men opplevde krampelignende blødninger inatt.. Fikk framskyndet timen min hos fastlege, å HCG målinger viser 27 nå. Tyder på at utviklingen har stoppet ila uken, å det mest sannsynlig ordnet seg selv inatt.. Er helt knust, å kjenner på en enormt dårlig samvittighet av at jeg tok en medisinsk abort for 4 år siden.. :sad015 Lykke til videre alle sammen, håper spiren sitter hele veien :Heartred
 
Jeg ser nå at msn kan miste uansett hvor tydelige strekk det var, hvor mange symptomer man har og uansett magefølelsen også
Varierer hvor stor krise det er for de enkelte
Men det har ingenting med tidligere med abort å gjøre..
Det er bare uflaks..
:Heartred
 
Sender deg en styrkeklem:Heartbigred har vert igjennom det samme selv for mange år siden. Håper du blir fort gravid igjen:Heartbigred
 
:Heartbigred
Vet hvordan du har det. Men du kommer til å bli mamma. Det hjelper deg kanskje ikke nå, men når du til slutt får barnet ditt, så kommer du til å tenke at du er så glad det akkurat var h*n som kom. Masse lykke til videre!
 
Uff, utrolig trist å høre. Krysser fingrene for deg fremover, sender deg en styrkeklem❤️
 
Trist å høre, sender deg gode tanker, og håper spiren sitter neste gang :Heartred
 
Takk for alle fine meldinger :Heartred Sa til samboer nå ikveld at vi må prøve på nytt, å han svarte «ikke i dag» :knegg: Forferdelig å oppleve, men samtidig takknemlig for at det skjedde såpass tidlig. Ser ikke ut som jeg blir plaget av mye blødninger etterpå heller, så nå er det bare å bestille EL tester å satse på at spiren sitter fort igjen :notworthy
 
Back
Topp