SA

En tråd i 'Mars 2021' startet av Thapira, 3 Jul 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Thapira Forelsket i forumet Septemberlykke 2021

Da takker jeg for meg i denne termingruppen.. Skulle vært 6+0 i dag, men opplevde krampelignende blødninger inatt.. Fikk framskyndet timen min hos fastlege, å HCG målinger viser 27 nå. Tyder på at utviklingen har stoppet ila uken, å det mest sannsynlig ordnet seg selv inatt.. Er helt knust, å kjenner på en enormt dårlig samvittighet av at jeg tok en medisinsk abort for 4 år siden.. :sad015 Lykke til videre alle sammen, håper spiren sitter hele veien :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 18
  2. Angie Forelsket i forumet Marshmallows2021

Jeg ser nå at msn kan miste uansett hvor tydelige strekk det var, hvor mange symptomer man har og uansett magefølelsen også
    Varierer hvor stor krise det er for de enkelte
    Men det har ingenting med tidligere med abort å gjøre..
    Det er bare uflaks..
    :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 2
  3. Minefine Glad i forumet Marshmallows2021

Sender deg en styrkeklem:Heartbigred har vert igjennom det samme selv for mange år siden. Håper du blir fort gravid igjen:Heartbigred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Mamma^2? Forelsket i forumet Marsipanene 2019

:Heartbigred
    Vet hvordan du har det. Men du kommer til å bli mamma. Det hjelper deg kanskje ikke nå, men når du til slutt får barnet ditt, så kommer du til å tenke at du er så glad det akkurat var h*n som kom. Masse lykke til videre!

5. Jessi1 Forelsket i forumet

Sender deg en klem :Heartred

6. Billie Blir kjent med forumet

Så utrolig trist. Jeg føler med deg. :Heartpink

7. Sommermamma*2 Glad i forumet Marshmallows2021 Julibaluba 2017

Sender en god klem:Heartred

8. Forglemmegei8 Betatt av forumet Marshmallows2021 Himmelbarn Oktoberlykke 2019

Uff, utrolig trist å høre. Krysser fingrene for deg fremover, sender deg en styrkeklem❤️

9. ruccola Elsker forumet Himmelbarn ♡Julekulene 2021♡

Trist å høre, sender deg gode tanker, og håper spiren sitter neste gang :Heartred

10. Thapira Forelsket i forumet Septemberlykke 2021

Takk for alle fine meldinger :Heartred Sa til samboer nå ikveld at vi må prøve på nytt, å han svarte «ikke i dag» :knegg: Forferdelig å oppleve, men samtidig takknemlig for at det skjedde såpass tidlig. Ser ikke ut som jeg blir plaget av mye blødninger etterpå heller, så nå er det bare å bestille EL tester å satse på at spiren sitter fort igjen :notworthy

• Hjertelig Hjertelig x 8

Del denne siden