Sa?

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Dere som har hatt sa, hvordan var forløpet deres? Masse blod med engang, eller noe som begynte smått og økte? Hadde dere symptomer?
. Jeg er 6+0 idag, og har siden i går hatt litt blod. Var mest i går, da ble dovannet rødt og måtte bytte truseinnlegg et par gangen, men kun for at jeg ikke ville se noe farge i innlegget, ikke for at det var fult. Idag har det nesten ikke vært nof blod, litt på ettermiddagen og kveld når jeg har tørket meg. Har vært gjennom 1 MA, men der hadde jeg kun en følelse av at noe var galt.
Jeg har veldig lite symptomer, annet enn hard mage å humørsvingninger så ingenting. Skal ringe legen på mandag å høre om HCG måling.
 
Mistet uke 6+ 0 selv og da var det først kramper som økte i styrke og ble mer og mer rie aktig deretter kom det ferskt blod som også til seg opp i mengde etterhvert. Var over etter 3-4 timer. Blødde deretter tilnærmet vanlig mens i 4-5 dager.

I neste svangerskap gikk det veien og har ei lita jente som resultat. Men hadde noen blødninger fra dette svangerskapet også men det var mer små blødninger og gjerne litt gammelt blod.

masse lykke til, håper det er uskyldig:)
 
Hvordan går det med deg?

Da jeg mista i SA begynte det med at jeg våkna en dag med menssmerter og tenkte det var merkelig. Tørka meg etter dobesøk og det var en del friskt blod. Dette var en torsdag. Holdt på sånn med menssmerter og av og på blødning frem til søndag kveld. Det kom ikke noe i trusa, kun på papiret ved dobesøk. Og de ble det mange av.. mandag starta det å blø frisk og masse. Da blødde jeg gjennom bind og bukse. Natt til tirsdag kom fostersekken ut mens jeg satt på toalettet. Så det tok noen dager for min del. Var da 9+3 den natta jeg aborterte.
 
Jeg har også mistet i uke 6 hele 4 ganger. Det begynner nesten alltid med litt brunt utflod første og andre dagen. Så har det begynnt å blø friskt blod mer og mer etter 3 dager fra det kom brunt.

Men jeg har også begynnt å blø litt i uke 6 i ett vellykket svangerskap. Men da økte ikke blødningene slik det gjorde da det endte med SA.

Håper det går bra og at den lille spiren holder seg fast ❤️
 
Hvordan går det med deg?

Da jeg mista i SA begynte det med at jeg våkna en dag med menssmerter og tenkte det var merkelig. Tørka meg etter dobesøk og det var en del friskt blod. Dette var en torsdag. Holdt på sånn med menssmerter og av og på blødning frem til søndag kveld. Det kom ikke noe i trusa, kun på papiret ved dobesøk. Og de ble det mange av.. mandag starta det å blø frisk og masse. Da blødde jeg gjennom bind og bukse. Natt til tirsdag kom fostersekken ut mens jeg satt på toalettet. Så det tok noen dager for min del. Var da 9+3 den natta jeg aborterte.
Har glemt å sjekke tråden her.
Det stoppet opp med blødninger etter et par dager, og var ingen blødninger fram til i går, da kom det litt brunt utflod på morgenen som ble brunt og friskt blod ut på ettermiddagen. Men har ikke tatt seg opp, heller minsket. Fyller ikke et truseinnlegg engang.
Har vært hos legen for HCG måling, så skal ta siste prøven i morgen, da er jeg 8+0.
 
Har glemt å sjekke tråden her.
Det stoppet opp med blødninger etter et par dager, og var ingen blødninger fram til i går, da kom det litt brunt utflod på morgenen som ble brunt og friskt blod ut på ettermiddagen. Men har ikke tatt seg opp, heller minsket. Fyller ikke et truseinnlegg engang.
Har vært hos legen for HCG måling, så skal ta siste prøven i morgen, da er jeg 8+0.
Har du time til TUL?
 
Back
Topp