SA..

LilleMai

Betatt av forumet
da er jeg begynt å blø og graviditetstesten er blendahvit igjen.

For en skuffelse.. etter å ha prøvd halvannet år på førstemann var lykken stor da det klaffet på første pp nå og i tillegg hadde symptomer allerede 2+5.

Tips og råd videre?
 
Det var virkelig trist å høre! Jeg har dessverre ikke så mange tips og råd men ville bare ønske deg lykke til videre [emoji173]️ ikke mist motet enda!

Også har du sikkert hørt det før og det er kanskje det som er vanskeligst når man prøver - vent med testing til IKM. Vet det er kjempe vanskelig av erfaring, men man unngår mange skuffelser.

Igjen, lykke til videre og håper spiren sitter snart!
 
Det var virkelig trist å høre! Jeg har dessverre ikke så mange tips og råd men ville bare ønske deg lykke til videre [emoji173]️ ikke mist motet enda!

Også har du sikkert hørt det før og det er kanskje det som er vanskeligst når man prøver - vent med testing til IKM. Vet det er kjempe vanskelig av erfaring, men man unngår mange skuffelser.

Igjen, lykke til videre og håper spiren sitter snart!

Takk for støttende svar :)

Jeg skal ikke ta test igjen før etter ikm neste gang nei. Det er alt for nervepirrende og skuffende ja :/

Håper det klaffer med en gang det går ann. Tenker å bare fortsette igjen :)
 
da er jeg begynt å blø og graviditetstesten er blendahvit igjen.

For en skuffelse.. etter å ha prøvd halvannet år på førstemann var lykken stor da det klaffet på første pp nå og i tillegg hadde symptomer allerede 2+5.

Tips og råd videre?

Så utrolig trist å lese! Sender deg en god klem! ❤️

Har selv hatt små blødninger de siste dagene og trodde det var en begynnende SA. Men så har blødningene avtatt igjen. Så nå vet jeg i grunn ikke helt hva som skjer. Tatt blodprøve for å måle HCG hos legen. Så må i grunn bare vente på «dommen» den ene eller andre veien!

Jeg vet ikke om jeg har så mange tips å komme med, utenom å huske å ta vare på hverandre! Og ikke mist motet, men prøv igjen når dere er klare for det!
 
Off! Håper det går bra med deg! Ta vare på seg sjølv fremover [emoji173]️
 
Back
Topp