Sa?

Lille Luringen

Elsker forumet
jeg fikk mange positive tester etter at jeg satte inn to embryo 21 mars. Men i tirsdas begynte jeg å blø, onsdag blødde jeg mere, torsdag hadde jeg veldige kramper og det kom ut store koagler. (Beklager detaljer). Blødde mye torsdag og fredag, roa seg litt igår men inatt startet det igjen, kom ut to store koagler o nå idag sitter jeg med murring og blør igjen. Hva skjer? Er det en SA? To SA etter hverandre? Skal ringe legen imorra men skjønner ingenting av dette..

Det høres jo ut som en tidlig sa, men det har jo skjedd før at sånt har gått bra...
har du hatt en sa før også?
Vanlig med koagler, det er blodlevringer. Du har nok ikke hatt to SA denne syklusen, sannsynligvis ikke iallfall. Det kan komme koagler mange dager etter hverandre.
Lykke til!

Det høres jo ut som en tidlig sa, men det har jo skjedd før at sånt har gått bra...
har du hatt en sa før også?
Vanlig med koagler, det er blodlevringer. Du har nok ikke hatt to SA denne syklusen, sannsynligvis ikke iallfall. Det kan komme koagler mange dager etter hverandre.
Lykke til!

Har aldri hatt sa førr, så er helt nytt for meg.. syns bare det var så rart at det starta på nytt igjen nå..

Har aldri hatt sa førr, så er helt nytt for meg.. syns bare det var så rart at det starta på nytt igjen nå..

Jeg har hatt to og det eneste jeg har lært er at det er veldig uforutsigbart.

Den første hadde jeg klumper et par dager. Nr 2 hadde jeg klumper 1 dag, så bare spotting. Men da kom det masse koagler neste mens, og den varte i 2 uker.., [emoji51]
Håper det går greit med deg!

Jeg har hatt to og det eneste jeg har lært er at det er veldig uforutsigbart.

Den første hadde jeg klumper et par dager. Nr 2 hadde jeg klumper 1 dag, så bare spotting. Men da kom det masse koagler neste mens, og den varte i 2 uker.., [emoji51]
Håper det går greit med deg!

Uff takk for svar.. får bare vente o se hvor lenge det varer, måtte få en mens etter det o så kunne vi starte med frysforsøk. Går greit, må se fremover o tenke positivt!

Har du testet noe mer eller tatt blodprøver da? For man kan blø med koagler og fortsatt være gravid også. :Heartred

Back
Topp