SA??

ECB

Glad i forumet
jeg har hatt menslignende smerter i magen i tre dager nå.
Småblødninger nå og da.
Gravidfølelsen var helt borte når jeg våknet i går.
Jeg ringte legevakten for å høre med dem, men siden jeg bor med et lite drittsykehus tar de meg ikke inn til undersøkelse. Fikk beskjed om å se det ann til imorgen og kontakte fastlege da. Er utrolig frustrerende å ikke vite hva som skjer. Er det liv i den lille eller ikke. Føler meg helt fortapt.
Hadde en sa for 7 år siden. Men det var etter kraftig fall i trapp. Var 4/5 uker da. Da viste jeg hva som skjedde for da blødde jeg veldig. Hater å være usikker. Håper fastlegen tar meg inn imorgen og at jeg kansje får en ul så jeg vet.

Småblødninger nå og da.
Jeg ringte legevakten for å høre med dem, men siden jeg bor med et lite drittsykehus tar de meg ikke inn til undersøkelse. Fikk beskjed om å se det ann til imorgen og kontakte fastlege da. Er utrolig frustrerende å ikke vite hva som skjer. Er det liv i den lille eller ikke. Føler meg helt fortapt.
Hadde en sa for 7 år siden. Men det var etter kraftig fall i trapp. Var 4/5 uker da. Da viste jeg hva som skjedde for da blødde jeg veldig. Hater å være usikker. Håper fastlegen tar meg inn imorgen og at jeg kansje får en ul så jeg vet.

Hei
Jeg hadde rosa utflod i tre dager og brunt slimete uflod i to dager, det er helt normal å ha litt farget utflod i starten men har du smerter og vondt så må du dra til legen.. den murringen du kjenner er at livmoren tilpasser seg og da skjer det litt , ta det med ro og bestill tidlig ultralyd [emoji16] heier på deg frøken [emoji173]

Småblødninger nå og da.
Hei hvordan går det med deg i dag? <3

Sitter nå på legekontoret å venter. Kjenner jeg er veldig nervøs.

Håper alt er bra med både deg og spiren. Sender deg en god klem. :Heartred

Skal på ul imorgen tidlig. Så får vi se hvordan det går da.

Back
Topp