SA...

Maggie1

Flørter med forumet
Da må jeg desverre takke for meg. Begynte å blø på onsdag (6+3) med takvise smerter. Har blødd siden da. Tok en digitaltest idag og den viste nå kun 1-2 uker på vei. Dette er min andre spontanabort. Hadde en før jeg fikk min datter også. Tungt, men satser på det sitter neste gang. Lykke til dere andre! Nyt endringene som skjer med å lage noe så fantastisk! <3

Uff så trist ;( håper virkelig apiren klorer seg fast neste gang.
alle gode ting er tre?;)

Huff det er så trist når folk må forlate oss.. :-( Sender deg en god klem så håper jeg det klaffer for dere snart igjen!

Så utrolig trist. Håper spiren sitter raskt igjen og at den klorer seg fast i 9 mnd. Klem<3

Da må jeg desverre takke for meg. Begynte å blø på onsdag (6+3) med takvise smerter. Har blødd siden da. Tok en digitaltest idag og den viste nå kun 1-2 uker på vei. Dette er min andre spontanabort. Hadde en før jeg fikk min datter også. Tungt, men satser på det sitter neste gang. Lykke til dere andre! Nyt endringene som skjer med å lage noe så fantastisk! <3

Huff , synd du mistet nå.. Jeg mistet også i SA før min datter.. så satt den på 1 pp etterpå... Å nå i Nov mistet jeg igjen, å denne pp satt spiren igjen, så jeg krysser for at neste pp er din !!! Varm klem

Back
Topp