Ponyo

Forelsket i forumet
Jeg er ganske sikker på at jeg spontan aborterte når jeg var 6+3, det jeg lurer på er når gravidtesten ble negativ igjen for dere som har vært i samme situasjon? eller i ca samme tidsperiode uke 5-7, håper noen kan svare meg, vil bare få det svart på hvitt at jeg faktisk mistet (og nei, jeg kan ikke bare gå til legen, foreløpig)
 
Jeg var 5+6 når jeg mistet og da blødde jeg akkurat en uke ca. Husker ikke helt når jeg tok g.test for å sjekke. Ville ikke sjekke for tidlig og se positivt resultat, følte at det ville kjennes litt tungt. Tror ikke det var så lenge etter jeg sluttet å blø i allefall, da var det ingen antydning til strek for min del.
 
Jordmor sa en g-test bør være negativ ca. 4 uker etter man har mistet. Hvis ikke kan det være rester igjen eller at man ikke har mistet allikevel.
 
Dette er nok veldig individuelt. Jeg måtte ta en cytotec kur den 28 februar, var da 7+6.
Sluttet å blø i går, men har fortsatt positiv (om en svak) g-test.
 
Ja har hørt at hcg kan være ganske så lenge i kroppen etterpå, nå har jeg blødd i to uker, jeg ville heller ikke teste for tidlig men i går greide jeg selvfølgelig ikke å holde meg så jeg tok en test og den ble selvfølgelig positiv, så jeg kom jo ingen vei med det, hehe får bare smøre meg med tålmodighet :depressed:
 
Testen ble vel negativ tre-fire uker etter SA mener jeg å huske. Var ca. 12 uker på vei når jeg mistet.
 
Testen ble vel negativ tre-fire uker etter SA mener jeg å huske. Var ca. 12 uker på vei når jeg mistet.
Takk for svar :) Du var mye lengre på vei enn meg da men det er ikke sikkert det har så mye å si for det virker jo så veldig individuelt dette her med hcg synking, etter litt lesing og spørring så tenker jeg det virker som 4 uker senere er rundt gjennomsnittet
 
Lurer også på dette. Begynte å blø sist lørdag. 8 dager siden. Var da 5 uker på vei. Tok en test idag på ganske utvannet urin og streken kom med en gang. Kjempe sterk :/
 
Jeg mistet 5+2 for 16 dager siden og fortsatt hcg i systemet. På torsdag var den på 116. Men har nå sluttet å blø. Håper snart den er 0.
 
Lurer også på dette. Begynte å blø sist lørdag. 8 dager siden. Var da 5 uker på vei. Tok en test idag på ganske utvannet urin og streken kom med en gang. Kjempe sterk :/
Jeg testet også på utvannet urin 10 dager etter på og fikk strek med en gang, tror nok vi må belage oss på hvert fall 3-4 uker :/ kjedelig å vente og lure på om det kanskje kan ha gått bra like vel
 
Jeg mistet 5+2 for 16 dager siden og fortsatt hcg i systemet. På torsdag var den på 116. Men har nå sluttet å blø. Håper snart den er 0.
oi såpass altså, men nå nærmer det seg 0 heldigvis.. har du målt synkingen hos lege?:)
 
Back
Topp