SA spørsmål

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Dere som har hatt en SA hvor lenge blødde dere? Er det nødvendig med legesjekk i etterkant? Mistet 5+4 så ikke så langt på vei..

Jeg blødde litt over ei uke, men var bare halvparten av tiden at jeg blødde skikkelig kraftig. Så dabbet det av. Var veldig vondt også de dagene. Men legen sa at vis jeg stoppet å blø og smertene ble borte hadde nok alt kommet ut. Men minsta egentlig før jeg viste jeg var gravid. Mistenkte det kun pga mengden og at det var mye vondere enn vanlig.

Har du fått bekreftet av lege at det er sa? Jeg har alltid vært inne til ul ved blødning og har da ikke hatt behov for ul etter blødningen. Men dersom jeg ikke hadde hatt kontroll i helt tatt så hadde jeg ønsket en ul..

Nei har ikke bekreftet det hos lege. Jeg har tenkt at jeg blør så masse at det ikke er noe tvil. Men da skal jeg ringe å få en time til uka eller noe så jeg får sjekka at alt er ute ☺

Jeg hadde en sa i uke 5+2 tror jeg det var. Varte vel like lenge som vanlig mens. Men var ganske mye de første dagene og ikke minst ganske vondt. Vondere enn vanlig mens. Gikk til legen da jeg begynte å blø og fikk bekreftet sa.

Nei har ikke bekreftet det hos lege. Jeg har tenkt at jeg blør så masse at det ikke er noe tvil. Men da skal jeg ringe å få en time til uka eller noe så jeg får sjekka at alt er ute ☺

Det tror jeg er lurt ja! I 3 av mine 4 SA'er har livmora allerede vært tom, og da var det ikke noe rester å bekymre seg for. Den siste var det rester etter og da var jeg tilbake (men dette var også pga redsel for ny exu)

Jeg trodde jeg var 5+0, men var nok ikke komt så langt da jeg mistet. Jeg tok gtest som var negativ. Legen sa alt var ute da og det var ikke noe de kunne gjøre, men jeg fikk komme inn og snakke med han uansett. Siden gtest var negativ var det heller ikke vits med blodprøve. Jeg ville sjekket med gtest mens du blør. HCG er raskt ute av kroppen så tidlig hvis du har mistet og alt kommer ut

Hadde sa i uke 4-5.. Blødde ca 1 uke. Var og målte hcg hos legen og fant ut at det var sa. Var inne på ul 2-3 uker etter på pga smerter. Men alt var ute. Så var ingen sammenheng.

Back
Topp